Gå til innhold

Plis se litt hit da..

Anbefalte innlegg

jeg hadde el den 23 oktober, og jeg bruker å få ømme bryst fra uken før til den dagen jeg har el. Men nå er smertene der enda, ikke full så vondt i dag som det var i går men noe vondt er det.

så nå på tirsdagmorgenen(den 31) var jeg på do, og da jeg så på papiret etterpå var det noe lillafarget utflod... Vanskelig farge egentlig, brun lilla. Jeg holdt på å spy i morrest da jeg laga mat på skolen, men dette kan være innbilning(har vært det før) + at matlystn min er nøytral. Jeg tenker ikke på mat lengere, har ingen trang for å spise lengere...

Hva er det som skjer?

Har fått et enormt behov for søvn den siste måneden, og kan ærlig innrømme at jeg gråter FOR mye:(

Noen andre som har opplevd slikt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6941457-plis-se-litt-hit-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... kan jo hende du er gravid da.Er jo flust med symptomer hvertfall!! Er jo bare å sjekke det ;)

Ellers så er jo tidlige graviditetssymptomer forbløffende likt på det som skjer med kroppen når tr er på vei da. Kan jo også være stress, anspenthet, innbildning... You name it!!!

Jeg ville ha sjekket sånn for sikkerhets skyld jeg! Kan jo hende du får se et stort blått kryss glise mot deg ;) Vis det er det du vil!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...