Gå til innhold

Legger dere noe i senga

Anbefalte innlegg

i tilfelle vannet går om natten? Jeg hadde vannavgang om natten ved min forrige fødsel, dermed var hele sengen våt.... Tror jeg skal kjøpe en eller annen form for plast til å legge under lakenet..., men hvor, og hva slags? ? ?

Noen med erfaring?? og hva skal dere gjøre?? En fødsel starter jo ganske ofte på natten!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6941181-legger-dere-noe-i-senga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har overhodet ingen erfaring, men har tenkt litt på dette selv. Er liksom ikke bare-bare å vaske en overmadrass til ei stor rammemadrass. Men går det ikke an å få kjøpt noe sånn "tisselaken" til sånt på kid,princess eller apotek kanskje? Er vel neppe den første som har trengt sånt:)

De fleste apotekene selger dette. Men det er i pakker på 30 stk (tror det er ca 150 kr for en pakke) med de fleste apotekene selger de enkeltvis itillegg. Tror størrelsen er ca 90x90. Men de har også flere størrelser.

Bandasjist foretninger selger dem sikkert også.

Hvilken type tisselaken bruker dere til babyene?

Bruker dere i plast?

Annonse

Det finnes tisselaken som bare er plast, men på apoteket er det slike som suger opp på ene siden og plast på undersiden. (omtrent som inkontinensbindene) De skal ikke være klamme. Min bror har brukt dem til sin gutt som hadde lekkasjer om natten. Finnes i størrelser 60x60, 80x90 og 80x170cm.

Har planer om å legg tisselaken under lakenet... det hadd æ sist å... men bei førr sein.. men det gjor ikke nå førr da gikk vannet mens æ satt på do... så vi får se om æ rekk det denne gangen ;D Vesst Vips har 11 år har vel æ ca 10 år igjen da ;D eller 9 og et halvt...

Annonse

Jeg blir nok nødt for å ha noe sikkerhet der - forrige gang kom det sååå mye at senge ble ødelagt!!! Det vil jeg ikke risikere denne gangen.... Hvis hode er festet kommer det vist mindre vann, for hode ligger der som en propp, men hvis det ikke er festet kommer det masse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...