tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 om det er lettere å se kjønn på 3d enn 2 d.. eller om det er det samme...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 uten noen er ul-lege så kan d jo være litt vanskelig å vite 100% sikkert.. En lege som er vandt til å tolke ul bilder hele dagen vil nok ikke har noe større problemer med å se kjønnet på 2d eller 3d... derimot så er det nok lettere for oss "vanlige" folk å se det på 3d... 3d gir jo bedre bilde da, så ting kommer jo tydligere frem enn ved 2d... men babyen kan no fortsatt være sjenert å gjemme seg på 3d og... Men nå var jo dette ikke noe jeg vet og bare tror... så om du ikke vil vite hva jeg tror så ikke husk dette svaret;) Men synest d var så teit at du ikke hadde fått noen svar ennda...
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 tusen takk for svar...
Felix&Lurifax Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 hehe, jeg også bare tror.....men mener nok at en lege ser like lett kjønnet på 2d som 3d, men at det for oss er lettere å se på 3d... har ikke vært på 3d, men på vanlig ul pekte legen på tissefanten, men jeg og kjæresten min klarte ikke å se noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå