Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt og etter EL hadde jeg ømme brystvorter. Dette pleier å gi seg etter noen dager, men nå er de ømme ennå... Hadde mensmurringer i går og i forgårs, men har ikke kjent noe idag. Idag har jeg derimot hatt en rar følelse i brystene. Det kjennes som om noe presser/sprenger på innenfra, og hele brystene er ømme ved berøring, også brystvortene. Har aldri opplevd dette før. Kan det være jeg er gravid? Tør liksom ikke helt å håpe på det. Har IKM mandag, men har tenkt å vente til onsdag med å teste dersom TR ikke kommer (onsdag har vi vært sammen 7 år...). Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo være gravid =) høres ut som meg,sist jeg var gravid...men bra om du klarer å vente med å teste da,jeg sliter fælt med å vente til dagen etter ikm om tanta ikke dukker opp.

Skrevet

Ja det kan godt være symptomer... er ikke fortidlig nei, de kommer gjerne en uke etter el... :-) Spennende da!!!! xxxx for deg!!! Når skal du teste?

Skrevet

Vil prøve å vente ti onsdag med å teste, hadde jo vært litt gøy å eventuelt få en positiv test den dagen vi har vært sammen i 7 år ;-)

Har i tillegg til symptomene jeg nevnte ovenfor vært utrolig "hol" de siste dagene. Spennende!

Skrevet

Hei, jeg er ny her inne, og har det litt som deg.. Jeg har vært hol i det siste selv. Ellers venter jeg mensen i dag, har mens murringer som har vart en uke, masse luft i magen osv.. hmmm veldig usikker på dette.

Sjekket tappen for første gang i dag, og den er lett å kjenne.. ikke så myk tror jeg og lukket.. eller hvordan kjennes det når den er lukket?

Skrevet

Hei Ellen propellen

Velkommen til oss :-)

Ser du har et innegg om livmortapp.Kan dessverre ikke svare på det, for jeg har aldri kjent etter selv...

Har utrolig lyst å teste, men tror ikke det er noen vits ennå...

Får vente i spenning noen dager til...

Det hadde jo vært morsomt om vi kan gå samen inn på 1. tri :-) Jeg krysser fingrene for det!

Skrevet

Ja det hadde vært artig!! Jeg venter på tr i dag.. håper den ikke kommer. har litt mens murring nå, egentlig litt mer enn de siste dagene. Da kan det jo hende den kommer..

Skrevet

Får håpe tanta holder seg borte. Jeg har sagt klart ifra til henne at hun ikke er vekommen hit hvertfall :-)

Skrevet

Ikke her heller? Hehe, hvordan var det medtappen like før tante??

Skrevet

Vet faktisk ikke. Har aldri kommet på å sjekke den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...