Gå til innhold

Juni: Juniklubbens egen hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter oppfordring fra Mitri om bildegalleri laget jeg i all min kjedsomhet en egen hjemmeside for juniklubben.

Adressen er : www.juniklubben2006.piczo.com

For å legge inn bilde av deg og barnet ditt går du inn på www.piczo.com

og logger deg inn med brukernavn: juniklubben og passord: juniklubben

Hvis noen ikke vet hvordan man gjør det vidre derfra så legg meg gjerne til på msn (eller send mail) så hjelper jeg deg :)

adr min er [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå!

Da har jeg levert mitt bidrag til bildegalleriet :o) Håper flere legger inn bilder, det er jo et hyggelig tiltak.

(Jeg har lagt inn kopisperre på sidene, slik at ingen kan gå inn å kopiere de uten at de er logget inn...)

Jeg kan også evt hjelpe med å lage hjemmeside, bruk da samboerens msn [email protected] (evt send mail).

Vil du se vår hjemmeside (den er fortsatt under "behandling") kan du gå inn på www.carolineogaleksander.piczo.com.

Skrevet

SORRY!SORRY! Jeg rota det skikkelig til på hjemmesiden.. :( Får det ikke bort igjen. :( Håper du kan gjøre den fin igjen etter meg!!!!

Skrevet

Jeg har rettet det opp nå og flyttet bildene over på rett side :o)

Skrevet

flott jobba Katti :) men kan du lage til gjestebok der også?

Skrevet

åååååååå så flenk dokk e!!!! :)

ska prøv me på å legg ut bilda når lillemann søvn, vess han har tenkt t d idag :) hehe

e e imponert!!!

Skrevet

Så moro!

Nå skal jeg også gjøre et forsøk her. Har ikke piczo selv, så vet ikke helt hvordan det funker, men... hihi

Skrevet

Får ikke til å lage link på hjemmeside-siden, men det kan sikkert noen av dere fikse for meg, el...? :)

Skrevet

Da var det gjort ~Endorfina~

Skrevet

Da har jeg lagt inn bilder jeg også :) Siden ble jo kjempebra! Nå kan jeg prøve å få gjort ferdig lillemann sin hjemmeside, er så elendig på sånt ;)

Skrevet

Så bra med egen hjemmeside!! Har lagt til vårt bidrag også :o)

Klem

Skrevet

Nå har vi også lagt inn bilder! Dette var kult jenter :o) Mange søtinger der assa....

Skrevet

Dette var moro! Vi har også lagt inn vårt bidrag :-D Mange søte babyer og vakre mammaer her, gitt ;-)

Skrevet

Så utrolig bra:) Har akkurat lagt inn litt bilder fra oss:) Mega koselig side:)

Skrevet

Kjempe smart idè altså! Har lagt ved noen bilder fra oss også! Kooooselig altså!!

Skrevet

Sånn! Da er det bilder av oss også, ikke bare junior. Veldig morsomt å ha en sånn side!

Skrevet

Hvis noen av dere kreative kjeder dere, må dere lage flere sider - f.eks vekt&lengde-side, babysvømming-bilder, reise-bilder e.l......?

Vi må gjøre mer ut av denne flotte hjemmesiden vår :)

Skrevet

Dytter opp opp oppesann!

Skrevet

sender opp igjen..slik at de nye får se =)

• 3 uker senere...
Skrevet

endelig fått lagt inn bilder av min lille engel...

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...