Gå til innhold

Faen elli-karamelli!!!!

Anbefalte innlegg

Det går fint, han er alltid nybarbert og innsmurt i babyolje han, det er jo sånn jeg liker han vettu ;o) Ikke er han spes svær heller med sine 72 kg og 186cm hihihi!

Ikke flink til noen ting du liksom!!! Tullhøna! Er ikke bare bare å holde en tone skal jeg si deg..... Men det klarer jeg å! Hmmmm snakker vi en duett her eller? Å du kan spille piano og jeg tar blokkfløyte trudelutten min....

Jeg er også veldig glad i å lage mat og bake! Også er jeg jo utdannet hudpleier! Så nå har jeg tenkt litt... Vi starter en Kafe for hundeeiere! Med hundesalong på bakrommet!!!!!! Du koser og vasker hundene så sender du dem inn til meg som steller dem, klipper negler og napper hår o.l! I mellomtiden kan eieren sitte å nyte et bedre måltid som vi selvfølgelig har laget selv, mens de ser å et dvd opptak av Elling-karamelling og Kjell-vetlis i full gang med karaoke videoen sin!!!!

Å selvfølgelig skal vi selge hunde stasj!!!!

Du må ikke tenke negativt snuppis! Synes du skal dra til byen og kjøpe ett sett til babyen i hvitt jeg og et par blå og et par rosa sokker ;o)

Tror huset er flott jeg! Hmmm.... mangler dere noe i det hele tatt? hihi! Mc også, hva slag da?

Julen ja, det er et evig pes for meg! Har alltid dårlig samvittighet i jula jeg! Mora mi er aleine, å er ikke særlig sprek! Hu har hatt 3 hjerneslag siden hu var 48! Så hu er litt rar kan du si, ikke har hu blitt spes hyggelig med slaga heller! Så hu sitter stort sett og furter i et hjørne for seg selv.

Pappa har ikke invitert oss til jul siden jeg var 14 år, for de har vært hos hennes familie. Broren min gir litt f....! For mamma orker ikke reise til Oslo. Så jeg blir sittende igjen med svarte per! For jeg vil til pappa for første gang, for de har kjøpt seg hus og vil feire hjemme med oss. Men da blir mor helt aleine ( etter eget valg), å svigers maser! Æsj! Vil bare feire med de jeg er glad i jeg! Men det skjer jo aldri! Må legge til at når jeg var 23 fikk jeg ikke komme hjem til mamma og mannen hennes på julaften , fordi kjæresten min var på besøk fra Nederland. Å de ville ikke snakke engelsk!!! Men alikevl får jeg dårlig samvittighet for henne.

Men må legge til at jeg også er en taktikker med hensyn til barn og hvor man skal være neste år osv... Må jo spekulere litt! Men husk at det er kulere for mormor og feire sammen med en rundt 1år enn en baby. Får mer utbytte av 1, 3, 5år enn 0, 2, 4år ;o)

Så må du si til mannen din at det er mere stusselig for mamma`n din enn for mamma`n hans hehe!

I dag lurer jeg på om jeg skal stikke til ei venninne å lage cv og jobbsøknad? Men mulig jeg setter meg ned og venter til anfallet går over!

*klemmertilbake*

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...