Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere med å oppdage hendene sine? Hvordan vet man at de har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De begynner å ha dem veldig mye foran ansiktet.. ser mye på dem, gjerne så de skjeler... og putter dem mye i munnen :)

er hvertfall det jeg legger i det :)

Skrevet

Åh, det var så artig når lille her gjorde det. Hehehehe. Løfta de, satt lenge å så på de....hmm...hva kan jeg bruke disse til da....hehe:)

Skrevet

Ok. Lillegutt ser ikke på de, men han putter dem jo i munnen hele tiden da. De er visst veldig gode å suge på:)

Hvor gamle er de når det er vanlig å "oppdage hendene" da?

Skrevet

Kaja er 3 mnd og 3 uker nå, og husker ikke helt når hun oppdaget dem,men er ikke så lenge siden :)

Skrevet

Tuppa her oppdaget hendene sine rundt 3mnd...er 3mnd å 3 uker nå. Var veldig gøy, lå å så forundret på de he he, det samme nå hvis jeg løfter opp føttene hennes slik at hun ser dem , skjønner liksom ikke hva det er...hihi

Skrevet

Snuppa mi er 7 måneder, men hun har aldri "oppdaget" hendene sine. Derimot tærne! Fra hun var 4,5 måneder kunne hun ligge og leke med tærne sine i lange lange stunder, bite på dem, kikke på dem...osv...

Skrevet

sønnen min "oppdaget" hendene sine da han var 10 uker. Av èn eller annen grunn fikk jeg tatt bilde av den aller første gangen jeg så at han betraktet sine små lanker. Såååå søt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...