Gå til innhold

Krafitg diare og magesmerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært skikkelig gåen i ettermiddag/kveld.....trenger vel neppe skrive detaljer her, man har løpt til fra do i noen timer og hatt mageknip imellom. Også vært slapp....dette farlig for babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror ikke det. Men diare kan sette i gang en fødsel har jeg hørt... Sørg for mye drikke, for det er ikke bra å bli dehydrert!

Ville ha gått til legen i morgen hvis det ikke har gått over, for det kan jo hende at du har fått en infeksjon i kroppen... Det er bare å be om en crp prøve. bedre å sjekke seg en gang for mye...

Skrevet

Takk for svar.....Har jo ikke hatt det lengre enn siden rundt 17.00 i dag så tror ikke jeg er dehydrert ennå. har både spist og drukket etterpå. Men hva er en crp-prøve?

Tror muligens jeg er litt bedre nå, håper jeg får sove...

Skrevet

crp er en prøve de tar for å se om du har en infeksjon i kroppen

Skrevet

jag hade samma häromdagen. jobbigt förstås men tror att jag hade blivit kall bara.

jag är i uke 35 och jag skulle inte bekymra mig - om det inte var dagarna innan termin för då är det nog kroppen som gör plats för födsel. och isf är det väl inte ett bekymmer da:)

men prova att ta duscha fötterna hett och ta på dig jättevarma sockar och lägg dig påklädd och svettas under ett täcke framför tvn.

hjälpte mig till slut. + te och massa honung

Skrevet

Tusen takk for råd og svar:) Er heldigvis litt bedre i dag og fikk sove skikkelig i natt, det var godt....

Skrevet

Jeg hadde det forrige helg. Heilt grusomt. Var på ul på mandag etter og da hadde babyen kommet godt nedi bekkenet og festet seg.Dette skyldtes sjuka meinte ho. Men det er jo ingen ting å bekymre seg for da, men vær obs på at det kan skje.Jeg er 33 uker.

Skrevet

Jeg er også 33 uker og har fått beskjed om at det samme har skjedd her nå nylig, så kanskje hadde det en sammenheng med det da...hmm. Bra det er noen her som vet mer enn meg;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...