Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 har vært skikkelig gåen i ettermiddag/kveld.....trenger vel neppe skrive detaljer her, man har løpt til fra do i noen timer og hatt mageknip imellom. Også vært slapp....dette farlig for babyen?
kromis Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Nei, tror ikke det. Men diare kan sette i gang en fødsel har jeg hørt... Sørg for mye drikke, for det er ikke bra å bli dehydrert! Ville ha gått til legen i morgen hvis det ikke har gått over, for det kan jo hende at du har fått en infeksjon i kroppen... Det er bare å be om en crp prøve. bedre å sjekke seg en gang for mye...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Takk for svar.....Har jo ikke hatt det lengre enn siden rundt 17.00 i dag så tror ikke jeg er dehydrert ennå. har både spist og drukket etterpå. Men hva er en crp-prøve? Tror muligens jeg er litt bedre nå, håper jeg får sove...
Heira☆ Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 crp er en prøve de tar for å se om du har en infeksjon i kroppen
linneagudmundson Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 jag hade samma häromdagen. jobbigt förstås men tror att jag hade blivit kall bara. jag är i uke 35 och jag skulle inte bekymra mig - om det inte var dagarna innan termin för då är det nog kroppen som gör plats för födsel. och isf är det väl inte ett bekymmer da:) men prova att ta duscha fötterna hett och ta på dig jättevarma sockar och lägg dig påklädd och svettas under ett täcke framför tvn. hjälpte mig till slut. + te och massa honung
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Tusen takk for råd og svar:) Er heldigvis litt bedre i dag og fikk sove skikkelig i natt, det var godt....
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde det forrige helg. Heilt grusomt. Var på ul på mandag etter og da hadde babyen kommet godt nedi bekkenet og festet seg.Dette skyldtes sjuka meinte ho. Men det er jo ingen ting å bekymre seg for da, men vær obs på at det kan skje.Jeg er 33 uker.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Jeg er også 33 uker og har fått beskjed om at det samme har skjedd her nå nylig, så kanskje hadde det en sammenheng med det da...hmm. Bra det er noen her som vet mer enn meg;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå