Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Vet at sp.målet lyder litt dumt, men siden jeg ikke har peiling selv, må jeg bare spørre... har hatt myyyyye kynnere i kveld, å stikking i underlivet stortsett hele tiden.. mye menssmerter, men ikke særlig sterke... kjenner ut som om babyen holder på å krype ut nedentil mange ganger.. kan dette være en begynnelse på at noe holder på å skje??? Hadde litt "brulig" utflod i ettermiddag/kveld også...kan dette være slimproppen??
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 En fødsel kan godt starte med en liten blødning. Lenge siden jeg hadde rier, og det kjennes jo forskjellig for alle, men jeg husker i hvert fall at det var fryktelig vondt for meg. Hele magen trekker seg sammen og blir stein-hard, og det gjør vondt i hele magen og korsryggen. Det kan jo hende det har begynt å skje ting hos deg nå. Når har du termin?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Har termin om 10 dager... hadde jo forsåvidt vært greit om den kom nå da... takk for svar...
popkind Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Rier, i alle fall slik jeg kjente det sist gang - kjennes ut som menssmerter x 100 (i hvertfall når det står på som værst)..... De starter faktisk som litt sterke enn valige menssmerter og bygger seg kraftig opp. Noen har vondt i magen, andre i både magen og ryggen!! Lykke til om det skulle vise seg å skje noe nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå