lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 har ikm 8 eller 9 november... og akkurat som forrige gang så fikk jeg allerede ikveld rosa på papiret når jeg tørket meg... pokker ass!!! jaja, jeg har jo gleda meg til tante skulle komme, skal jo begynne på pergo denne måneden, men håpa jo litt at det hadde klaffet alikevel da..... ja da får jeg håpe at pp 12 blir min siste pp da....... litt lei meg nå... men det går vel over om et par dager.....
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Å så kjedelig a.. Gir deg en stor trøsteklem så blir det pergo, og kun 12 pp på deg:-) Happy ending:-)
Tredje barn på vei Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Er oxo selv i 12 pp. Men jeg har ikke fått no pergo. hmmm. Er under tidli utredning da. Bare tatt Vaginal UL og blodprøve for å se om jeg har hatt EL. Åssen fikk du pergo da?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2006 jeg har ikke vært til utredning, fikk ikke time før i februar, men fikk tilsendt resept på pergo fra gyn, hun mente jeg kunne begynne med det og blodprøver før utredningen... litt rart men.....
Tredje barn på vei Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Hmm. Ja ja. tenkte jeg skulle ringe legen som tok blodprøve på meg for å høre resultatet men jeg glemmer å gjøre det. Har glemt det hele uka. hehe. Men ifølge gyn, så virket det som han ikke ønsket å utrede meg no mer siden alt så bra ut der nede. men men vi får se.
Gjest Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Kjære Lengter! Nå er det min tur til å trøste deg...så leit at tanta kom igjen...jeg vet så veldig godt hvordan du har det! Om noen dager har du motet oppe igjen og spesielt nå som du får begynt på pergo! Jeg har troen på at 12 pp blir den siste altså! Jeg sender deg en gooood trøsteklem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå