veldigspent:) Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 er der ganske ofte.... er bekymret... legen sier det er livmoren som vokser.... hvor lenge skal jeg kjenne at den vokser sånn da? uff...
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 tror det varte en liten uke på meg, skikkelig vondt oxo, det er nok livmoren ja...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Hei. Jeg er 17+3 i dag. De siste dagene har jeg også kjent det godt. Det er nok helt normalt. Bare å venne seg til. Ubehagelig er det jo....
Felix&Lurifax Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 er nok helt normalt. har også kjent "stikking" og små støt nesten, både i magen og lenger nede... er nå 20 uker og det har stort sett gitt seg
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Livmoren deres kommer til å stikke og vokse stort sett hele tiden. Bare spm når dere evnt legger merke til det. Babyen ligger inni livmora, så det er logisk at denne strekker seg hele tiden :-) Etter en stund vil dere merke at den trekker seg sammen for å øve til fødsel, det er like normalt...
DK+2 Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Ta d bære me ro Det e nok bære livmora som veks. Va hos jordmora på mandagen, ho sa at d e kun 2 ting/"vondta" som KAN være farlig for babyen, å det e blødninge å vess du har så ont i magen at du ikkje ane korr du ska gjøre av dæ, du klare ikkje tenke eller nåkka. Så det gjorde mæ meir rolig ivertfaill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå