Monstermamma Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Passerer 16 mnd om noen dager. Ingen probl med å forstå og gjøre seg forstått, men ordene mangler! Blir frustrert over alle som spør om hun snakker. Nei, svarer jeg, men hun sier vel mamma og pappa? Nei. Det eneste hun sier er "mammmammmammam" når jeg snakker om mat. Bør jeg bekymre meg nå eller?
krabbetrollet Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 16 mnd? Nei, da synes jeg ikke du trenger å bekymre deg nevneverdig. Plutselig en dag om ikke så lenge eller kanskje litt lenger kommer ordene ett etter ett..
Monstermamma Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Takk. Måtte bare kommentere det morsomme nicket ditt!!! Det er forressten min nabo også....
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 jeg hadde tenkt å skrive akkurat det samme, datteren vår blir 16 mndr den 4 og hun er helt lik din ;-) forstår absolutt alt, gjør ting vi ber henne om og nikker når hun skal og rister på hodet når hun skal, men ignen ord...godt vi ikke er alene :-)
05-10-15 Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Du trenger nok ikke bekymre deg. Gutten min sa heller ikke stort annet enn dette mammammam når det var snakk om mat da han var 16 mnd. Nå 4.mnd.etterpå har han nå ihvertfall begynnt å herme etter oss og prøver å si det samme som vi sier. Av og til ligner det, av og til ikke. Men veldig gøy å høre på! Så bare vent - det kommer!
Monstermamma Skrevet 2. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2006 Ja, det var godt å høre " vi har to nydelige barn"
Kebbelife Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Jeg har lest at så lenge de babler så er de i gang, og da trenger du ikke bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå