Gizom81 Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 Eller SOS barnevakten på TVN i kveld eller? Fyttirakker for en ekkel familie! Griser og bæsj, middag i sofaen... Æsj! Hva syns dere om at barna sover i samme seng som mor og far, jeg er ikke tilhenger av det! Lært av andre hvor vansklig det er å legge ungene i egen seng når de blir eldre.. her skal gutten på eget rom når natt amming er over.... Noen andre meninger om dette? Hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6940129-noen-som-s%C3%A5-nanny-991-i-kveld/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceso Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 jeg så på barnevakten igår ja, og ble rett og slett kvelm der jeg satt!! greit nok at datteren min kom borti katteskåla når vi snudde ryggen til, men da flyttet vi den bare høyere opp! og så er det greit for mamman at den yngste kastet bæsj rundt om i rommet???? og den grisen??? hadde jeg vært der hadde jeg ringt barnevernet med en gang omtrent... helt motbydelig!!! jeg la datteren min i eget rom da hun var 5 mnd gammel og der har hun vært siden... greit nok at hun har en periode nå hvor hun kommer inn til oss om natten, men så lenge hun ikke vekker meg bryr jeg meg ikke om det. Vekker hun meg bærer jeg henne inn på sitt eget rom igjen og sitter heller der til hun har roet seg ned. UANSETT blir hun lagt i egen seng HVER kveld uten unntak... jeg syns litt synd på mamman i det programmet der jeg da som tydeligvis ikke vet bedre og ikke forstår at hun faktisk både gjør ungene sine en bjørnetjeneste samt at hun var på god vei til å ødelegge ektaeskapet sitt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6940129-noen-som-s%C3%A5-nanny-991-i-kveld/#findComment-6942254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå