Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Ja, hun er kjempeflink Men jeg tror ikke hu spår her inne lenger. Kun på mail (mot betaling, som er veldig forståelig!!)
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 kjenner du henne kankje??? har hun ofte eller alltid rett????
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Nei, kjenner henne ikke. Men hun har spådd meg flere ganger--->helt rett Spør om du kan få mailadressa hennes!
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 har du flere barn og riktig på alle??? dette fikk jeg lyst til ja, men har du peiling på hva hun tar???
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Jeg ville heller betalt for en ekstra ul, enn å bli spådd... Men, hver sin smak.
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2006 ja ok kankje det er sikrere, det spørs jo hva hun skal ha.... hadde jo vært kjekt å prøvd, men blir kankje mer usikker vet ikke jeg...
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Ingen ting er vel 100% sikkert uansett. Det tryggeste er å vente til ungen kommer, men jeg skjønner at du vil vite. Jeg vil gjerne vite selv. Skal på ul neste uke.
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2006 jeg vet, men hvem vet om det er rett... skulle ønske det var helt sikkert. skulle finnes spesialisterpå sånt... he he... kan liksom ikke tro det var sant... men har du peiling på ka en må bet for en ul, og evnt privat blir det vel då eller..
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Tror det koster 700-800 for vanlig ul, eller mellom 1000-1500 for 3d. Da jeg var gravid med førstemann kunne de ikke se kjønnet på ul i uke 18, så jeg hadde en ekstra ul i uke 30. Grunnen var at jeg syntes jeg kjente litt lite liv (trodde egentlig ikke at noe var galt), men det er jo greit å sjekke, så jeg ringte fødeavdelingen og sa at jeg var veldig bekymret, for da visste jeg at jeg vill få ny ul. -Helt gratis... Det var kanskje litt sleipt, men det var veldig godt å få en bekreftelse på at alt var bra når vi nærmet oss slutten.
tuppen og lillemor Skrevet 2. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2006 må jo være litt sleipe av og til, jeg har jo 2 fortidlig fødte barn, så burde jo egentlig fått en til... dt skal jeg klare... så kan jeg jo gå og bet en kankje.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå