Gå til innhold

Emmaljunga city cross eller teutonia mistral / spirit s3? Hvem ville dere valgt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for en av disse tre, men greier ikke å bestemme meg. Jeg vil ha den som veier minst, er størst i sittedelen og lettest å legge sammen. I tillegg må den være god å kjøre. Jeg syntes teutonia spirit s3 virket lettest å kjøre, den veide veldig lite og lett å svinge med. Men hvordan er den å legge sammen? Jeg syntes også at city crossen virket størst å sittedelen, men ikke like god å kjøre som teutonia`ene. Noen som har erfaring med disse vognene som kan hjelpe meg å velge?

Skrevet

Har bare erfaring med s3..... den er ikke særlig stor i sittedelen, snuppa vår som blir 2 år i januar (91cm) er for lang til å ligge godt i den..Ellers er den grei å legge sammen, men tar en del plass sammenlagt! (ikke problem for oss feks som har Passat stv).. Ellers er den knallgod å trille på alt slags føre (shopping, grusveier, asfalt osv)..man går liksom sjelden over til en 4-hjuling igjen etter å ha hatt feks s3, OTH, Quinny Comfort etc.. Forresten, s3 har en tendens til å "falle litt fort ned" når du legger den sammen, så er lett å få en del riper på den brede rammen..men det må man vel regne med!

Ellers veldig fornøyd!

Skrevet

har prestigeen ligner litt på mistral, men litt høyere od duovogn, ville valgt mistral er kjempe lett å bære. også er den knall god å treille på alt slagsføre. vil anbefale lufthjul.

Skrevet

Jeg har valgt mistral. Er helt topp med vendbart håndtak, den veier lite, og er lett å slå sammen. Er mange finesser med luftluke, myggnetting og titteluke i skyggen. Den har fjæring på alle hjul, og i og med at styret kan vendes er det bremse (vanlig fotbremse) på begge sider av vogna. I tillegg er det god kvalitet.

Når det gjelder S3 valgte jeg bort denne fordi jeg ikke liker så godt trehjulinger utseendemessig når man bruker bag, i tilllegg tror jeg den er litt vanskeligere på vinterføre (men tar gjerne feil) en annen ting var at pappen falt helt for det vendbare styret d(et er det ikke på S3). Kult å kunne skifte side på styret med babyen oppi vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...