keikoto Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Trenger søskenvogn når jeg får barn nr. tre i april. Min nr. to som skal dele vogna med babyen, er da 20 mndr. Vogna bør ha følgende kriterier: -Være lett å legge sammen og lett å få plass til i bil -Ha plass til bag til å ha babyen i, samtidig som andremann også skal kunne sitte og ligge godt -Ha ordentlig kalesje som er stor nok til at det ikke regner og blåser inn -Ha separate ryggstøtter -Selvsagt være lett å kjøre og se fin ut -Må kunne komme inn i butikker med den -Vil helst ha vogn der barna er ved siden av hverandre -Finnes kanskje ikke, men har lyst på en med tre hjul Noen som har noen forslag til drømmevogna mi???
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 vi skal ha babytravel eller valco baby som den heter i usa du kan se den på valcobaby.com eller babyproffsen.se har alt det du vil ha og du kan bruke hard bag til babyen seperate tak som jeg syns er en fordel og best av alt er prisen ligger på ca 3500kr hardbag i underkant av 1000 kr lykke til vi får ca 15 mnd mellom våre
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Ang Babytravel: Jeg prøvde min sønn i denne vogna da han var 20mnd. Dessverre var den allerede da for kort i ryggen til han. Han vil være 2 år og 3 mnd når han blir storebror. Veldig synd, fordi jeg hadde veldig lyst på denne vogna. Den var veldig god å trille.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg skal kjøpe easywalker sky Sjekk ut siden http://www.easywalker.nl/noo/duowalker.html
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 easywalker så ut som en dårlig vogn for meg . må jo ha tak over den eldste . babytravel så best ut
Tommage♀♂ Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Jeg ser på herqules twin raptor jeg, det er min drømmevogn! Du finner den på www.herqules.com=)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Joda, den var kjempefin, men kan man få kjøpt den i Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå