Gå til innhold

Bra opplevelse i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen som jobba på el-kjøp var skikkelig behjelpelig,fordi jeg er gravid. Er faktisk den første som har hjulpet meg fordi jeg har vært gravid.

Jeg skulle kjøpe støvsuger,og han fant den støvsugeren som passa best i forhold til trapper og pris,og så fant han tralle til meg så jeg skulle slippe å bære de 3 kiloene det kom på,fordi jeg hadde nok å bære på akkurat nå :P Og når han kom med tralla så sa han: "Og når du får ungen din så bare drar du ut den her og så har du barnesete også!"(var ett gjemt sete under en kurv som var festa på tralla) Han var skikkelig grom :) Syntes det var koselig jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!! Ikke like heldig jeg igår da... var på shell for å kjøpe parafin (vi har oljeovn i kjellern som varmer så godt opp i hele huset), tok med 20-literskanna inn og spurte om hjelp. Joda klart de skulle hjelpe, bar ut kanna, fylte i og greier, og jeg skulle da selvsagt ikke bære jeg som var gravid... so far so good, ikke sant? Så kjører vi hjemover, jeg kjenner parafinlukta men tenkte kanskje det var sølt litt på utsiden av kanna, så kommer jeg hjem og ser at de ikke har sjekka toppa, det var rent ut parafin i hele bagasjerommet og det stinka parafin... gggrrrrr!!!! takk for hjelpa liksom!

Skrevet

Tanken var jo god,men jeg hadde og blitt _rimelig_ forbanna. Den lukta sitter jo rimelig godt i og. Og i alle fall når det har trekt seg ned i stoffet. Hadde det skjedd meg i dag så tror jeg ingen hadde turd å være i nærheten av meg. Grinete nok fra før :P

Skrevet

har en sånn dag selv... er derfor jeg tenke å vente til imorra med å ringe bensinstasjonen... hehe :)

Skrevet

ka-ping: hørtes ut som en liten bit av himmelen for meg det der da! Har alltid hatt sansen for bensin/olje/løsemiddelaktige dufter...men nå etter jeg ble gravid kan jeg finne på å drømme om det pånatta, og må ta meg sammen for ikke å ta noen skikkelige magadrag når biler passerer meg osv!

Utrolig at jeg aldri ble narkoman igrunn...

Kommer gjerne og vasker bilen din...

Skrevet

hehe,så sykt. Jeg har alltid likt bensinlukt jeg da,men er ikke noe i nærheten av det du beskriver :)

Skrevet

Ja det er jo litt sært. Tror foreldrene mine var litt bekymra da jeg var liten. Men har altså greid meg bra allikevel! En liten "guilty pleasure" jeg pleier å holde for meg selv og glemme i det daglige. Men med lillenurk i magen er det altså blitt mye verre (evnt. bedre).

Saltlakris "hjelper", kan det være fordi det inneholder salmiakk tro?

Skrevet

Det var en gutt som drakk bensin der jeg bodde før.. Men nå skal det sies at han ikke akkurat ble den skarpeste kniven i skuffen heller.. Kan muligens være en link der. Løsemiddelskader er visst ett undervurdert problem i Norge,kanskje det er ganske mange flere som deler din trang?

Saltlakris ja.... Smakt de små harribo posene,med sånne bittesmå "snippe" formede salmiakk-lakrisene i? De er gode.... *Og jeg kommer ikke over at sambo _glemte_ å kjøpe sjokolade til meg*

Skrevet

Kjenner godt til alle typer saltlakris ja, de snippene er gode, men foretrekker Piratpenger, he-he.

Favoritt for tiden er sånne pingvin-saltstenger, helst i kombinasjonen "salmiakk-hallon (bringebær?)", og de er ikke lette å få tak i skal jeg love deg! Skikkelig eksklusive greier.

Dundersalt er heller ikke det verste som fins...iallefall sunnere enn å drikke en kanne bensin!

Hm, er det for sent å spørre januarjubelmannen om han har lyst på en tur til butikken, tro? vi mangler jo kanskje melk når jeg får tenkt meg om...

Skrevet

Jeg er mer av typen søt lakris jeg. Kick og pandalakris. Mm-m. Men de små posene er jo gode da. Og sier jo ikke nei om jeg blir spurt liksom :P

Kjipern å ha en sånn lyst da,når det er vanskelig å få tak i. Greiere med klementiner og sjokolade da. :)

Jeg fikk beskjeden sånn i sted jeg:"Jeg glemte å kjøpe med sjokolade til deg jeg,skal jeg kjøre tilbake og kjøpe?" "ja" sa jeg. Da så han bare skikkelig dumt på meg,så han kjørte ikke tilbake :P Aldri for sent å kjøpe melk når man kan få lakris på kjøpet! (eller sjokolade....)

Skrevet

Jeg måtte le av noe en her på bim skrev i en tråd om hormonenes påvirkning:

Hun hadde ringt mannen og bedt ham ta med hjem en spesiell type sjokolade. Mannen (den dusten) hadde tatt med feil variant av samme sjokolade (la oss kalle det Stratos m/nøtter i stedetfor vanlig Stratos), hvorpå hun gråtende slengte sjokoladen i veggen og sendte stakkaren ut på handletur igjen. Da han kom tilbake hadde hun spist opp den første sjokoladen...

Jeg fant ut at jeg skal holde meg til klementiner i kveld, flink nå:)

Ikke så lenge til lørdagsgodt!

Nei, nå må jeg krype til køys!

La våre små ligge stille inni magene og ikke vekke mammaene sine før i morgen tidlig!

God natt!

Skrevet

Men det kan da faktisk ikke være så vanskelig å høre etter så det faktisk blir riktig. Synes det var helt fortjent... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...