Gå til innhold

Tenk at etter 20 måneder her inne,så skal jeg endelig få skrike ut...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gud av meg saa fantastisk.... Gratulerer saaaa mye. 20 mnd er ufattelig lang tid, jeg faar helt frysninger.

Hipp hipp hurra, og naa ble jeg faktisk veldig roert, og jeg kjenner det ikke en gang, haha.... Kanskje litt lettroert er bra??

ÅÅÅhhh, det var så sinnsykt god lesning tidlig på morgekvisten :)

Gratulerer så masse, og lykke til med spira eli :) :) :)

*må løpe på jobbe nuh*

Endelig fikk vi svar fra deg :o) Jeg har virkelig gleda meg til dette, og det var enfantatisk måte å fortelle det på da :o)

Lykke til så innmari mye,-også på bryllupsnatta (Jo, vi sier det er det), så romantisk å fortelle om senere.... *sukk*

Ha ei strålende tid fremover,dette går bra.

Annonse

For en utrolig gledelig nyhet å få en fredagsmorgen!:)

Utrolig velfortjent!:) Endelig din tur til å flytte over i 1.trim:)

Ha et fantastisk svangerskap:)

Lykkeønskninger fra en glad Nutmeg:)

Tusen tusen takk for masse lykkeønskninger,skjønne frøkner!:-) Håper virkelig dere kommer etter inn på 1.tri så snart som mulig,jeg kan ikke klare meg uten dere! Og masse gratulerer til dere andre som også har testet positivt,har kryssa alt jeg har hatt for hele gjengen,er så lei meg for dere som ikke kunne bli med på 1.tri denne pp'n,men jeg VET at dere kommer etter snart!:-)))

Enda litt mer babystøv kommer her! *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'**************************

Åååååå nå fikk jeg tårer i øynene her. Det varmet i hjertet å høre at det klaffet for deg.

Kos deg masse med spiren - håper vi sees i 1. tri ganske snart.

KLem fra

Jeg sier bare : Juhuuuuuuuuuuuuu:=))))))))

GRATULERER SÅ MYE. Dette har du virkelig fortjent. Endelig klaffet det for deg. Er såååå glad på dine vegne at tårene renner her nå ja.

Kos deg masse og nyt svangerskapet. Ønsker deg og dine alt godt.

Varme tanker og go klem fra meg.

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utrolig rørende måte du fortalte det til mannen din på ;)

Kos deg på 1.- 2. og 3. trimester ;)

Annonse

Aa.... Elli-karamelli, jeg fikk helt taarer i oeynene jeg naa! Vet ikke hva jeg skal si engang!...........

GRATULERER SAA UTROLIG MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er saa glad paa dine vegne, altsaa! Dette var helt fantastisk!

Du maa storkose deg med hele svangerskapet!

Lykke til!

AA... jeg ble i saa godt humoer jeg naa!

Du maa komme inn aa hilse litt paa oss en gang i blandt da, vi som ikke greier aa komme etter deg inn i 1.trim. saann med det samme...

Kos deg masse masse!!!!

Stooooooooooooooor klem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette er bare SÅ nydelig!

Sitter her på kontoret og må svelge unna den stoore klumpen i halsen..

Gratulerer så mye kjære deg, og lykke, lykke til på ferden :)

Stor klem :)

Å, du store min!! Er visst litt "touchy" på fredags-morgenen, jeg! Fikk tårer i øynene og stå-pels da jeg leste dette!!;o)

GRATULERER SÅ VANVITTIG MYE, ELLI-KARAMELLI!! Dette var stort!;o)

Åååååå fikk heelt frysninger når jeg leste, og må innrømme noen tårer i øyekroken! =0)

Gratulerer såååå mye med spiren! Kose deg under svangerskapet!

Har ikke særlig nettverk rundt meg jeg heller, så mitt sosiale liv er her inne også, så jeg skjønner hva du mener. Siden januar i år har jeg holdt meg på DiB siden vi fikk en skjønn liten gutt da, men nå er vi på prøvern igjen =0)

Dessverre kom tanta i natt, 2 dager etter IKM, men hadde vært for godt til å være sant om det skulle klaffe på 1.pp.

Masse lykke til videre!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...