Dingeling Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 HEISANN.. Ville bare fortelle deg at du feil når du spådde meg jente.. vi har tatt fv-prøve og ul som viser en gutt.. og jeg må vel stole på fv-prøven da.. men jeg skjønner jo at du også kan ta feil.. det pussige er at jeg hadde drømt jente selv 3 ganger mens du spådde det 2 ganger.. ville bare fortelle deg det. trodde nesten ikke på at det var gutt før vi fikk svar på prøven og enda føles det feil.. jeg hette tidligere GAMMELMAMMA..
cec26 Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Hei hei:) ja, deg husker jeg... dæven lenge siden jeg spådde deg... Håper alt står bra til med deg og den lille:) Ja, jeg kan ta feil... jeg spår utifra følser jeg får opp og energi rundt den personen jeg tenker på... og jeg kan fint tolke feil på barnets kjønn... ofte har jeg rett, og noen ganger feil:) Lettere å spå andre ting som økonomi, hus, jobb osv... Og lettere når jeg snakker med den personen jeg spår... Men ønsker deg masse lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå