Gå til innhold

Jippi!!


Ingunnmor

Anbefalte innlegg

Etter å kun ha forsøkt i to måneder er jeg gravid :) Jeg måtte ta fire tester i går for å tro at det var sant! Vi er så glade!!! Men jeg er litt nervøs. Vi pusser opp leilighet, og det er mye malingsarbeid igjen. Jeg er kanskje tre uker på vei (tre uker siden eggløsning, 5 1/2 uke siden første dag i siste mens) og jeg lurer på hvordan maling kan påvirket fosteret i et så tidlig stadium? Hvordan er det med løfting og sånne ting. Jeg er så redd for spontanabort... Jeg tar i mot alle forslag med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mykje med spiren! Og velkommen inn hit! :)

 

Eg har ikkje så masse peiling på dette med maling og slikt, men det viktigaste er at du gjer det du føler for. Unngå saikotunge løft (der du må holde pusten for og klare løftet)

 

Vi regnar graviditeten frå første dag i siste mens, så då er du 5 1/2 veke på veg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia ingunnmor.

 

jeg har lest at man burde ikke male selv med oljebasert maling om man er gravid. man skulle holde seg unna sterke midler og lukter.

men at det var greit å male med vannbasert. du kan jo høre etter om de har en maske eller noe du kan bruke hvor du kjøper malingen. det kan kansje hjelpe... nå er ikke jeg noen ekspert, jeg bare skriver det jeg har lest. du kan jo høre med jordmor eller legen din. kansje di har en løsning på det.

lykke til og gratulerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...