Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 kan en gå på pencelin uten att barnet tar skade? har bet. i en tann,må få vekk den før de kan operere den vekk.
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 jeg mener jeg tok penicillin sist jeg var gravid. Bare hør med legen eller på apoteket. De vet sånt. Kanskje det står noe på lommelegen.no eller doktoronline.no
Dingeling Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 jada,det kan du,men det vet legen din mere om enn jeg gjør..særlig hvilken type da..
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Erymax skal man ikke bruke... Sjekket ut på apocillin og der sto dette: Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Overgang i morsmelk: Går i liten grad over. Det er lite sannsynlig at barn som ammes kan få skadelige effekter, selv om risiko for påvirkning av tarm- og munnfloraen hos barnet ikke kan utelukkes. Små mengder av virkestoffet i morsmelken kan gi økt risiko for sensibilisering.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 tusen takk for svar,er altid litt fortvilende med sånne uforesette ting:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå