Gå til innhold

hvilken pumpe kan dere anbefale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prövd en manuell som man drar inn og ut, synes den var litt slitsom... Vurderer å kjöpe en elektrisk. Er dette verdt pengene? Er det bra med en dobbel? Hvilken type? Og evnt. hvor i Oslo er det billigst å kjöpe denne?

Takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kjøpte først Avent sin håndpumpe, for noe dritt!! fikk bytta den inn 2 ganger fordi det ikke var noe vakum i den. Kjøpte så medela elektrisk pumpe.(1199.-) da er puppene tomme på 15 min- DRITBRA!

Skrevet

Til forrige mann hadde jeg avent sin håndpumpe. Den var utslitt, så denne gang kjøpte jeg Dor. Brown sin håndpumpe. Den virket ikke særlig godt, av og til kom det ingenting ... Derfor kjøpte jeg nå Avent isis elektrisk pumpe. Den er jeg kjemefornøyd med. Lett å bruke! Den kan anbefales.

Skrevet

Jeg har brukt Avent sin håndpumpe og var kjempefornøyd med den. Hadde ikke noe problem med manglende vakuum så lenge jeg passet på at alle deler satt godt på plass til enhver tid. Er et lite hvitt lokk inni som kan gli litt ut av posisjon og da blir det ikke vakuum..

Skrevet

Jeg har også avent sin manuelle pumpe og den gir meg vakum så lenge jeg tar ut den silikongreia:) Og da er det ikke noe problem å pumpe.

Men de første gangene jeg brukte den fikk jeg ikke ut så mye, så må jo trene litt på å bruke den da! :)

Skrevet

Jeg har erfaring med Avent manuell pumpe og Medela Mini Electric. Sistnevnte var jeg kjempefornøyd med og brukte den til fullpumping i 4 uker. Jeg fikk ut mye mer enn med manuell og det gikk mye raskere. Den går på både 220V og batteri, og er ikke stor, så den grei å ha med seg om man er bortreist.

Jeg har ingen erfaring med dobbel, men synes selv det er praktisk å ha en hånd til å kunne holde litt på flaska osv.

Medela Mini Electric koster rundt 700,- ny.

Skrevet

Jeg bruker Avent sin elektriske. Den gjør jobben den!! Kjøpte den på apoteket på ullevål sykehus, kostet 1099,- hvis jeg ikke minnes feil...

Skrevet

medela mini electric!

Skrevet

Bare for å skyte inn noe her. Jeg synes den gamle manuelle Aventpumpa er bedre en disse nye jeg. Hvertfall Chicco sin. Den er heller dårlig om jeg får si det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...