*ønsker nr 2* Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 håper noen kan svare meg på dette, er usikker. jeg vet jeg ikkehar rett på fødselspenger osv.. jeg vet jeg får engangstønaden.. den saken er grei.. men.. jeg får rehabeliteringpenger, etter en uføregrad på 100%. dette er noe man ikke får i en evghet, det vet jeg.. men.. jeg har garantert den frem til juni/juli 07.. jeg har termin i mai, og lurer derfor på.. hvordan skal jeg ordne meg med økonomi til sommeren? jeg vurderer å ta opp studiene allerede til høsten, hadde egentlig planlagt å ta det opp om to år av personlige grunner.. da vet jeg at jeg får stipend osv.. men vil jo være hjemme med den lille, dessuten vet jeg ikke hvordan sykdommen min arter seg videre.. så noen som vet ang økonomi hvis jeg ikke får mer rehabpenger etter juni/juli 07? trenger virkelig råd her
*ønsker nr 2* Skrevet 2. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2006 plz?? noen som kan komme med råd?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg vet ikke, har du snakket med trygdekontoret? Kanskje de kan hjelpe deg med å finne svar? Lykke til.
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Har dessverre ingen råd. Ville tatt en tlf til trygdekontoret jeg....
*ønsker nr 2* Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 takk visste vel det selv egentlig, men fikk fullstendig noia og jernteppe.. pluss dissa hormonene som flyger rundt da
Har en herlig gutt:) Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 hei! jeg er i samme situasjon som deg! går på rehab penger nå.. men de går ut i jan og jeg får i feb!! jeg har vært på trygdekontoret og søkt utvidet rehab penger, skal fortsette med behandling og har da rett på å få det lenger, vet ikke åssen d er med deg! men du har hvertfall rett på det frem til behandling er avslutta! og de sier på trygdekontoret at du aldri skal gå uten en ytelse.. så bestill deg ett møte på trygdekontoret, så skal du se at alt ordner seg... utrolig kjedelig å frustrende å gå å være i tvil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå