MAA1 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Vurderer å slå til på en vogn som heter Traxx Jaguar 3, tenkte på den som sportsvogn. Vi har mye vinter. Noen med erfaring?
Blue Lady Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Har en som jeg skal selge! men kjøpte den i april og har ikke prøvd den på snø, brukte den bare i 4 mnd. Kan jo ta den ut i snøværet i morgen å teste om du skulle være interessert! Hvor bor du?
MAA1 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg så annonsen din, kan evt ta kontakt med deg i morgen dersom det skulle bli aktuelt - bor også i Tromsø.
Blue Lady Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 oki! men skal uansett teste den i morgen!!! Greit å kunne svare om noen spør
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Hvordan var den på snø? Og kan noen fortelle hvor lang ryggen er? Jeg finner ikke info om det noe sted.
Blue Lady Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 fikk ikke testet den, fikk solgt den på torsdag! ryggen er 44 cm til sammenligning er ryggen på quinny freestyle comfort 48 cm. begge er 30 cm bred i sittedelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå