Gå til innhold

For høyt innhold av progesteron???

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed fra gynekologen min om at progesteron nivået mitt var for høyt. Har ikke fått noe videre svar fra henne på dette da hun skulle sende alt av mine test resultater med sambos sperm test resultat. Har dere andre hatt dette og evt hva blir gjort for å få det ned? Hun sa at å ha for høyt innhold av progesteron ikke er bra når man skal prøve på å bli gravide.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6938878-for-h%C3%B8yt-innhold-av-progesteron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm ,syntes også det var litt merkelig at du hadde forhøyt progestron nivå...Mange får jo tilskudd av dette i lutealfasen/starten på en graviditet....Men du får vel det skriftlig hos legen din hva du mangler....?

Annonse

Hei. Jeg hadde for lavt progesteron-nivå - som gjorde at jeg ikke hadde el. Fikk Provera-kur for dette - for å øke nivået... Er sikkert noen piller for å senke det også..... Håper gyn gir det en god forklaring. Fælt å gå å lure på hva det egentlig betyr...

Lykke til

hmm

progesteron utløser mensen elelr hvis hcg blir produsert, ikke.

Jeg har også for lite og fikk progestan kapsler for å få høyere verdier, men jeg fikk sprøyter for å få EL:

har aldri hørt at progesteron har innvirkning på EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...