silhah og emilie Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 jeg hører egentlig ikke til her man bestevennina mi har prøvd å blitt gravid i ca 2 år uten hell... hun har gått uten regelmessig mens i mange år nå har hun vært gjentatte ganger til forskjellige gynokologer..alle sier at allt ser bra ut og hun hører aldrig mere om prøvene... når hun trygler om å få hjelp får hun bare beskjed om at hun er såå ung og at hun har mange år på seg..noe som riktignokk stemmer...hun er 21 år.. men hun er godt etablert med sin 28 år gammle forlovede og de ønsker seg virkelig barn han har vært å sjekket seg og han er helt ok... har dere noen tips til hvordan hun skal gå fram for ¨å få hjelp? evt til hva hun kan gjøre selv? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6938836-kan-dere-hjelpe-meg-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybug~N&E Skrevet 2. november 2006 #2 Del Skrevet 2. november 2006 nå vet ikke jeg hvor lenge de har prøvd men har man prøvd i ett eller to år så får man utredning. Ser jo ut som de har sjekket det meste ut ifra hva du skriver. Vet du om hun eller begge har hatt noe form for kjønnsykdommer? Jeg vet hvertfall at klamydia kan gjøre deg steril vis man har hatt infeksjonen i egglederene. Arrvevet blir så tykt at ikke eggene kommer i mellom. Vis det ikke er tilfelle så fins det jo ting hun kan gjøre selv. Først av alt kan hun jo sjekke med eggløsningstester og se hvorvidt hun har eggløsning. Og dessuten fins det en hel haug med kjerringråd her. Slimløsende hostesaft og vitaminer og jeg vet ikke hva. Det er verdt et forsøk hvertfall!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6938836-kan-dere-hjelpe-meg-litt/#findComment-6941166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå