Millamor - 77 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hei, da er jeg på vil bli gravid stadiet igjen:) Vil så gjerne ha et barn til, håper jeg er så heldig å få det. Er så dritt lei El- test...uromatisk sex rundt eggeløsning;). hihi så fint det finnes en liten debatt om vil bli gravid. Håper vi kan dele mange gleder med hverandre i nærmeste fremtid.
Tredje barn på vei Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Heisann. Hyggeli at flere kommer innom da. men får vel håpe du ikke blir så lenge da. hehe. Er mye å dele med hverandre her inne. Gamle er barna/barnet du har da?
Millamor - 77 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2006 Ja det er det, var her veldig mye når jeg fikk mitt første barn. snart 2 år siden. Greit å snakke med noen i samme situasjon:) Har du barn? prøvd lenge?
Millamor - 77 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2006 så nå at du er mamma til en alexander;)
Tredje barn på vei Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Ja han er 2 og et halvt år. (Fyller 3 i mars) Vi har prøvd i 1 år nå vi. men har begynt utredning. Var og tok vaginal UL og der så alt bra ut. Har ikke fått svar på blodprøvene jeg tok om jeg har hatt eggløsning da.
Millamor - 77 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2006 så bra alt så normalt ut på Ul. Men er det ikke normalt å bruke opp til 2 år egentlig. Valgte du sjekk selv, eller var det noe legen annbefalte? Sluttet på ppiller i januar, men bare siden i sommer vi har prøvd veldig. Håper det kan klaffe snart. Hadde jo vært veldig koselig med en søster eller bror.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Heihei =0) Har selv akkurat kommet inn her. Morro med flere "prøvere" =0) Tenkte vi skulle droppe det el-test-styret denne gangen. Holdt på sånn nesten ett år sist, ikke mye romantisk nei. Blei "plikt-sex" de tre dagene rundt el, med diverse gymnastikkøvelser rett etter, og notering i kalendre hele tiden... Får se hvor utålmodige vi blir denne gangen! Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå