Gå til innhold

Buhuuuu....

trenger å være anonym nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen er det rakfiskfestivalen i Valdres. Og jeg som går gravid å det hele.... Synes synd på meg selv akkurat nå. Drømmer om rakfisk som smelter på tunga og kald pils til.... Sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du syke, syke menneske... nei, takke meg til pepperkakedeig og skummamelk!

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig, Ka-ping..;)

Skrevet

He he :) Fått høre det av mange :) Kan ikke noe for det. Har faktisk elsket rakfisk jeg siden jeg var lita jente :) Men pepperkakedeig og melk hørtes ikke dumt ut det heller. Kanskje jeg skal ta med meg det, så kan resten kose seg med rakfisken. (Men er litt redd for å få vondt imagen da....)

Skrevet

Jeg og har lyst til å spise rakfisk. Men jeg gjør det nest beste istedenfor. Jeg nekter alle i nærheten av meg å spise det og :P For de trenger ikke spise det om jeg ikke kan. (De er da sambo. Og ettersom jeg er kokken i huset så er det ikke så ondt som jeg egentlig skulle ønske det hadde vært...)

Skrevet

Det var smart!! Sambo liker da ikke rakfisk uansett han da :) Hmmm, kanskje jeg bare skal holde meg hjemme i helgen. For å nekte hele Valdres å spise rakfisk på rakfiskfestivalen, er vel kanskje å gå litt langt?? Men jeg kan jo alltids prøve?? *gliser*

Skrevet

Du kan legge ut rykte om at det er dårlig rakfisk de serverer,så kanskje noen kvier seg for å spise....?

Ring inn anonymt tips i lokalavisa og si at ett parti dårlig rakfisk har kommet seg igjennom kvalitetskontrollen,og at den blir servert på rakfiskfestivalen. Da ødelegger du for alle som tror på det...

MWUHAHAHA

Er i veldig dårlig humør i dag. Sambo har ny rekord i lav selvtillitt etter min konstante hakking. Stakkar. Hormonene mine er kanskje litt ustabile om dagen,men han får bare holde ut. Han slipper egentlig alt for lett unna. Han glemte til og med å kjøpe med sjokolade til meg...

Skrevet

Glemte å kjøpe sjokolade??? Hva slags samboer har du egentlig da?? Synes du har god nok grunn til å hakke litt på ham da :) (He he....) Var nok et godt tips dette med å kontakte lokalavisen....

He he.... Hva med nyhetene på tv2 også???? *fryde seg*

Hmmm, begynner jeg å bli en smule febrilsk her nå kanskje??

Skrevet

Jeg vet. Han skulle hente broren sin og innom å kjøpe sjokolade. Det var 2 ting. Og han glemte den ene. Heldigvis for han hadde broren hans med seg klementiner til meg,så jeg hadde noe å stappe i meg uansett :P

Vet ikke helt om tv2 går på den :P Men lokalavisa gjør _helt_ sikkert det! hehe. Febrilsk? Neida. Men folk skal da ta hensyn når man er gravid :P

Problemet hans er at han aldri tenker igjennom ting han skal gjøre,så alt blir bare dobbelt så vanskelig fordi han lager problemer og ekstraarbeid hele tiden. Og da får jeg sånn kløe,pleier som regel ikke å si noen ting,for da lærer han jo aldri,men i dag så har jeg vært i så dårlig humør at han har fått høre det.

Skrevet

Til pass for han :)

Men nå får jeg takke for meg her. Er så trøtt, så jeg snart henger over tastaturet. Du får ha en fortsatt fin kveld!! Natti natt.... (PS! var veldig tidlig oppe idag altså. Akkurat som jeg trengte en unnskuldning for å legge meg nå liksom, he he...)

Skrevet

Hehe,skjønner deg godt. Bare legg deg du. Jeg sover 12 timer i døgnet jeg,så jeg dømmer ingen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...