Gå til innhold

bevegelser???


Som Natt & Dag

Anbefalte innlegg

Tror jeg kjenner bevegelser, men det er vel ganske tidlig, er 12+5 i dag.

Satt i en komfortabel stol hos min tante og drakk lit søt te etter min mislykkede tur til legen i dag, plutselig synes jeg at jeg merket noe, veldig difust, men definitivt noe... Det samme skjedde litt senere da jeg hadde drukket litt brus, og mens jeg hvilte på sofaen til mamma da jeg skulle plukke opp guttungen. Har følt det igjen nå i kveld etter at jeg har kommet hjem også...

Jeg synes dette virker veldig tidlig å føle noe, men følelsen var helt lik den jeg hadde under forrige svangeskap, men da var jeg mye lenger før jeg følte noe (må finne frem papirene fra forrige gang tror jeg)

 

lurer på om noen andre føler noe? Spesielt flergangsfødende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke umulig...

Jeg er 2 gangs, men er bare 10+2 og forventer ikke å kjenne noe helt enda! Gleder meg sykt til å kjenne de snå puffene fra det lille vidunderet som bor inni magen min! Selv om jeg må innrømme at jeg var rimelig drittlei de vonde sparkene fra lillegutt på slutten sist!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert bevegelser du kjenner! Med min nr 2 kjente jeg det 11 uker på vei! Høres jo veldig tidlig ut, men så vet man jo hva man skal kjenne etter når man har opplevd det før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje litt tidlig ut, men på den andre siden kjenner man d gjerne tidligere andre gangen...

Da vet man jo hva man skjel kjenne etter...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...