Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hun svenske dama på nyhetene presterte å si at unger sover bedre på magen, og syntes at man ofret barnets gode søvnare for å få ned krybbedød.. EEhhhhh??? Det er vel bedre at ungen sover urolig enn at den sovner INN??? Hallo???
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg kommer ihvertfall ikke til å legge babyen på magen. Det hendte gutten vår (på to) sov på magen etter at han snudde seg selv.
Snufsa *født* Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 blir å legge mitt nurk på rygg, men når dæm snur å vrir på sæ sjøl så for min på snart et år bestemme sjøl kordan han vil ligge. han har kotroll over kroppen sin no blir bare sur når æ brukte å nsu han
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Den godeste Anna har en del rare tanker om barn og søvn i det hele tatt. Dette gjorde enda mer til at jeg ikke klarer å ta dama seriøst i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Åh, ble nysgjerrig. Hva mer sier hun da?
kromis Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 At det ikke er noe som heter kolikk... Eneste grunnen til at barnet får vondt i magen er at den får for lite mat...???? Har ikke prøvd det selv da jeg ikke hadde det problemet med min første...
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Dattra mi sov ikkje på ryggen pga tilbrakte 4 første ukene på sjukehus og fikk ikkje sove på ryggen .Men la ho på sida når e kom hjem de fungere like bra som ryggen.Og legane sa at de e kun magen dem e litt redd for.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 HAHA HA HA.. den var god. Ungen min spiste og spiste og var trill rund. Kolikk hadde han likevel... Tror nok ikke det var fordi han fikk for lite mat, nei... (han spiste annahver time)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå