Gå til innhold

Kjære Brumm

Anbefalte innlegg

Synes så fryktelig synd på deg om dagen, vet selv hvor jæ... det er å måtte oppleve 0 befruktning. Synes du er sterk som klarer å se framover allerede, men jeg er enig med deg i at det er stor trøst i å vite at det går flere tog og at det må være vår tur en dag også.

Håper du får god oppfølging og kanskje mer utrednng før neste forsøk. Synes det høres så rart ut at du kan gå fra overstimulering med 60 egg og helt ned til bare et egg - nesten rart at forsøket ikke ble avbrutt tidligere? Det må da være mulig for Ciconia å gi deg en hormondose som gir passe antall egg - håper virkelig de tar vare på deg sånn at du slipper å oppleve dette en gang til.

Mange tanker & stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6938390-kj%C3%A6re-brumm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lille venn!!!!

Så ikke denne før nå jeg:o) Ikke vært inne på litt.

Det går bra med meg. Selvfølgelig er det tungt å vite at vi nå har mislyktes flere ganger, og har bare 1 gang igjen.... Men vi har gjort masse i det siste, så dagene har fløyet. Datteren vår har vært bortreist m besteforeldrene:o) Så Brumm-mannen og jeg har vært ute og spist, ute på byen, på kino osv:o) Det har vært deilig. Og flere venner som har gitt gode,varme klemmer og "passet" på oss, hi hi. Det hjelper.

Noen produserer få egg og noen fler. Ja er jo rart med de 60eggene den gangen...Men som legen sier, det er bare en l i t e n endring som skal til for å endre.Den balansen er hårfin. Hadde en visst hvilken dose en skal ha, hadde det vært enkelt... Men det blir jo ren tipping egentlig. Denne gangen hadde jeg 2 eggposer. Siden jeg hadde bare 2 egg sist, ville de prøve med dette, siden problemet er jo å få nok egg....Men den ene var jo tom. Så denne gangen skal vi prøve å få fler egg, og jeg avbryter nok forsøket om det viser seg at det bare er 1 eller 2. Derfor skal vi denne gangen prøve en annen form for stimulering og jeg starter m sprøyter på dag 2. mao ingen spray. Snakket med Vibeke Fjeld om dette, og hun var veldig positiv. Hun har hørt om fler som velger denne metoden, for de som ikke har produsert nok egg tidligere. Så vi får satse på at dette er løsningen. Legen ønsket ikke å bytte til en annen medisin. Blir for dumt å eksperimentere med nye doser igjen, og han mener det kan bli tøft for meg også. De er bare så fantastiske på Ciconia. Virkelig. Jeg gråt i telefonen da jeg fikk vite at det ikke hadde skjedd noen befruktning. Hun var så søt mot meg og trøstet:o)

Så når jeg starter med sprøytet, skal jeg ha samme dose som denne gangen, men skal øke etter 4 dager. Hadde141 denne gangen, men neste "klikk" på puregon pennen er 150. Det var jo det jeg hadde da jeg fikk 60 egg. Er jo ganske rart dette:o)

Skal fortsette hos Vibeke. Hadde jo håpet på fler egg siden jeg bruker akupunktur da... Fler har spurt hvorfor jeg gidder.... Men de 2 første gangene hadde jeg ikke akupunktur, og da ble jo slimhinnen mindre og forsøkene ble jo avbrutt også, så jeg klarer jo ikke la være å ha akupunktur.....

Dette ble laangt..... hehe

Hvordan går det med deg da? Ikke lenge til det er din tur nå vennen. Denne gangen skal det være pene egg:o) hi hi. Skal krysse alt jeg har for deg denne gangen. Du går til Vibeke ennå??

Nå skal vi se en film og kose oss litt:o) Brumm-mannen lurer på når jeg er ferdig her..hi hi

Ha en fortsatt fin lørdag:o)

Mange store klemmer til deg fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6938390-kj%C3%A6re-brumm/#findComment-6960096
Del på andre sider

Hei igjen - og takk for hyggelig svar:-)

Forstår at du er frusteret når det bare er 9ie Puregon som er forskjellen på 2 pg 60 eggposer. Blir nesten litt redd her jeg sitter for denne gangen skal jeg øke Meopur-dosen fra 150 - 225ie tre dager FØR ultralyd, og jeg kjenner jeg bekymrer meg for overstimulering.

Ei venninne måtte nettopp avbryte første IVF-forsøk på Omnia (Aleris) etter 8 dager på 150ie Puregon da det var 40 eggposer der inne. Aleris hadde sagt at sjansen for at dette skulle skje bare var 1%, så hun var visst max uheldig. Men når du har erfart det samme, kan man jo begynne å lure på hva man skal tro.

Vibeke og jeg "dater" flere ganger i uka nå. Jeg gir akupunktur en sjanse denne gangen også, men som hun sier: Er det noe genetisk feil med eggene mine er det lite nålene hennes kan gjre. Derfor er jeg sugen på utlandet, for nå VIL JEG HA EN DIAGNOSE!!!

De neste ukene blir nervepirrende, som vanlig, men jeg liker det litt og for da kjenner jeg skikkelig at jeg lever!

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6938390-kj%C3%A6re-brumm/#findComment-6968624
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...