cec26 Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Fikk nettopp melding fra en god venn av meg som fødte for 3 timer siden... Hun hadde vært på to ultralyder, og begge har sagt gutt.... hehe.. men ut kom Elisabeth.... 51 cm og 3330 g... Jeg må ut og handle ny gave i morgen...hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Hehe så artig :-) Ikke ofte de tar feil den veien.
Skilpadden Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Kan tenkte meg det ble sjokk på fødestua, men det er alltid hyggelig når et barn kommer til verden. -Uansett kjønn.
cec26 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2006 hehe.. ja, det var en litt små stressa pappa jeg snakka med istad:) Alt er blått hjemme.. til og med sprinkelsenga...
Kondis som en murstein Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Hehe, ja den er litt kjip ;o) Ja, fram med malerkosten da... Litt "redd" for det selv jeg, siden jeg ikke er helt enig med jordmor, hehe...
cec26 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2006 Til Malathiel:) Jeg hadde spådd henne en jente... hehe
Kondis som en murstein Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Ja, der kan du se, hehe... Blir nok en UL til på oss ja ;o)
cec26 Skrevet 2. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2006 Hehe.. ja, gjør det så får man dobbelsjekka det... men man er jo aldri sikker før babyen kommer da:) du får gi meg beskjed når du har vært på UL:)
nutri Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 jeg hadde lenge følelsen av at jeg bærer på gutt. Det bekreftet jordmoren på ul også. Nå i det siste tenker jeg mer og mer at det er jente. Ikke mindre forvirret med alle disse historiene der jordmor tar feil..... Kanskje det bare er psykisk, fordi vi ble enig om jentenavn ganske fort så det hadde vært praktisk om det ble jente. Guttenavn sliter vi med å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå