Gå til innhold

Dere som har lekegrind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere barnet der i løpet av en dag? Og hvor gammel er barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger og sover der på dagtid, ligger og ser på uroen noen ganger for dagen. Men hun er bare 3 mnd....

Skrevet

Vi setter han der hvis vi skal på badet, kjøkkenet eller noe, og skal være der en stund... Ellers faller alt i gulvet... Hehe. Han er ni måneder.

Skrevet

Hun blir 5 måneder om 2 dager ligger der ca 1 time pr dag. Utforsker mer og mer av babygymmen. Blitt veldig flink til å leke med den. Er også blitt veldig flink å leke alene. Storkoser seg =0)

Skrevet

Hei! Gutten vår er snart 10 måneder og veldig aktiv (krabber, reiser seg og går langs alt han får tak i). Så jeg putter ham vanligvis i lekegrinda et par minutter om morgenen så jeg får gått på do, og ellers på dagen hvis jeg er alene og må på do mens han er våken. Eller hvis jeg har vært ute på trilletur og bærer inn han, og så må hente inn vogna (bor i 1. etasje, men det er noen trappetrinn så jeg får ikke med vogna med ham oppi).

I tillegg er han ofte i lekegrinda mens jeg og mannen min spiser middag (de dagene mannen min ikke jobber kveld, for da spiser vi etter at han har lagt seg). Og så hender det at han krabber inn i lekegrinda si selv for å hente leker eller reise seg opp etter sprinklene. (Lekegrinda pleier å stå åpen).

Så det blir kanskje opp til en halv time om dagen de dagene grinda blir brukt + når han selv krabber inn og leker der inne med "døra" oppe.

Skrevet

Til ho gir beskjed om at ho ikkje vil vere der lenger, fra 5 til 30 min stort sett. 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...