Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Nå har jeg leta overalt! På nettet og i butikker med mamma-avdelinger i flere byer, men det finnes jo ikke vinterjakker for gravide!! Jeg har prøvd jakker i store størrelser på vanlige avdelinger men ser jo bare ut som et telt. Hva gjør jeg?? Vinteren har kommet for fullt der jeg bor og det er bitkaldt ute. Det er vel ikke meningen at vi gravide skal sitte inne hele vinteren vel? Noen som vet om et sted eller tre de selger jakker for kommende mødre?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hvor bor du, da? Jeg vet at de har vinterjakker i mammaklærbutikken i Gjøvik.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Jeg bor på nordvestlandet, så det blir desverre litt for langt unna Gjøvik. Det er jo typisk at det finnes på steder langt unna. Men takk for tipset uansett. :-)
Ma-i Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Ta og ring til butikken på Gjøvik du. Kanse de kan si deg merket, så kan du søke på nett etter forhandlere. Eventuelt kan kansjje butikken sende i posten mot oppgrav ? DEt er muligheter.
Ma-i Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Tror det er Valja.dk som har slik lang jakke/parkas. ELISABETH REFFHAUG ANDERSEN Norge Zenith Textilagentur Telefonnr.: 66 90 64 06 Faxnr.: 66 90 64 71 Mobilnr.: 91 78 71 34 Her kan du ringe å høre hvor de har
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Hei Jeg vet det for jeg har kjøpt det selv. På nettet! Søk på ordet mammajakke på google så finner du det sikkert!
Andreadea Skrevet 29. november 2006 #7 Skrevet 29. november 2006 Mamajacket, eller mammajakke. Fant adressen nå, det er loevebarna.no Har handlet superfine barneklær der også!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Prøv www.bittens.no. De holder til i Stavanger, og der har jeg funnet meg jakke for vinteren! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå