Gå til innhold

Grrrr, sinna, frustrert, opgitt og skuffet..... ang første kontroll

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg første kontroll hos Gyn og jordmor, har ventet i 4 uker og gledet meg stort. Hadde virkelig sommerfugler i magen og håpet på å få høre nurket i dag. Hadde også mange spørsmål som jeg så frem til å få svar på, og ville få avkreftet/bekreftet tvillinger...

Mamma lånte med seg 3 åringen og min kjøre tok seg halv dags fri fra jobb.

Vi dro avgårde til klinikken, kom dit i god tid.

På døren han det en lapp; "Vi er i i begravelse" lappen var stemplet med legenes stempel. Døren var låst, vinduene mørke og ingen svar i telefonen eller i dørklokken.

Sto ikke noe om de skulle være stengt hele dagen eller i noen få timer. Så vi ventet ute i 45 min, det kom flere som også hadde time, de hadde heller ikke fått beskjed om avlyst time.

Greit, de hadde ringt meg i går morges, men jeg rakk ikke å ta telefonen, de hadde ikke lagt igjen noen form for beskjed på svareren, ei heller ringt igjen. Jeg prøvde å ringe opp igjen hele dagen i går, men kom ikke igjenom, enten var det optatt, eller så svarte det ikke, eller så svarte en telefonsvarer som opplyste om åpningstider og telefontider, uten noen mulighet for å legge igjen beskjed... jeg regnet med at de hadde prøvd å ringe for å bekrefte timen, men det var det visst ikke....

Grrr, jeg er så sinna, det skulle pokkern meg ikke gå ann... :(

En begravelse er noe man stortsett vet om noen dager i forveien, i allefall om den er såpass nær at begge legene, begge jordmødrene, kontor og laberatorie personalet skal delta...

Og om man ikke får informert alle pasientene, så går det i allefall ann å sette opp en litt mer informativ lapp? Er ikke akkurat sommer, så det var ganske kjedelig å stå ute og fryse i 45min...

Dette ble langt, men jeg bare måtte få en utblåsning....

Skal prøve å ringe dem i morgen, og si hva jeg mener om deres service, og bestille en ny time, helst så fort som mulig...

Har liksom ikke lyst til å bytte klinikk heller, ettersom legen og jordmoren der var suverene under siste svangerskap.....

Fortsetter under...

Jeg er hjemmeværende mor, men føler alikevel at de har kastet bort tiden min, og samber sin, spesielt siden han tok seg fri fra jobb for å bli med...

Ikke nødvendig, men han hadde virkelig lyst, noe jeg godt kan forstå, han er jo minst like nyskjerrig som meg...

I tilegg har moren min mer enn nok å gjøre til daglig, så det er ikke alltid det passer henne å ha lillegutt på besøk heller, men man kan jo ikke akkurat ta han med seg til gynekologisk undersøkelse heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...