Gå til innhold

dildo- vibrator ødelegger hjerterytmen til barnet?????


simasefa -8 juni-

Anbefalte innlegg

er det sant eller?? så noen (husker ikke hvem du var) skrev det på tråden om sexlyst...

 

jeg bruker jo vibratoren en del... ble litt bekymret jeg nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri hørt noe om...

Eneste jeg har hørt/lest om emnet er at man ikke bør bruke vibratoren inni skjeden, bare utenfor! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette på et annet foum;

QUOTE(tombraider @ Feb 2 2005, 19:40 )

QUOTE

Det er ikke farlig og ha sex under svangerskapet, det eneste som ikke er bra er å bruke vibrator inni, pga vibrasjonene.

 

Den var ny STELLA, det har jeg aldri hørt før, jeg brukte det jeg og SÅ mye vibrere dog ikke en vibrator, ikke så mye at det skulle være noen fare for barnet ihvertfall.

*

Jeg la inn et innlegg i en jordmorspalte på nettet da jeg gikk gravid, og fikk til svar at vibrasjonene kunne virke riefremkallende og føre til fortidlig fødsel.

 

 

Helt greit STELLA, jeg legger meg flat, har bare aldri hørt det før og trodde heller ikke de små vibrasjonene kunne gjøre særlig "skade" men da lærte jeg noe nytt i dag også! Godt ingen ting skjedde med meg da, for da tror jeg at jeg hadde hatt noen tidlige fødsler. smile.gif

 

 

tror det er mange myter om vibratorer, men er selv av den opfatning av at hvis det er godt for mor, så er det også godt for den lille, det sa iallefall min jordmor til meg sist jeg var gravid.

 

Men tror man skal være ekstra nøye med hygienen på leketøyet når man er gravid, man er jo litt ekstra sensitiv...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åkei... da skal jeg fortsette å nyte sexlivet med vibrator:) trenger jo ikke ha den inni da- fint med ekte saker inni:)) har sagt til sambo at jeg ønsker meg "egg" til jul- få litt sving på orgasmene:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...