Storebror & Lillebror Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Var kjempekoselig! I dag har jeg vært flink og endelig fått ut fingeren; Hentet vognpose, kjøpt stellebordspute og begynt og vaske klær og utstyr. Så da begynner det og nærme seg at ting er klart her også. Også har jeg kjøpt inn et lass med mandariner! Det lukter jul i hele huset
venter prins nr 3 :) Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Ja da e koselig når me treffast. Må sei du har vore effektiv då Har blitt nåken mandarine her og Da er jo so godt Håpe da ikkje blir so lenge te me treggast igjen. Skal me satsa på at da bli på føden når full månen står høgt på himmelen??? Er jo lov å håpa.
Storebror & Lillebror Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Er det ikke i dag det er fullmåne? Hmm, vi får se om noe skjer. Kan ikke si at jeg har tegn på at noe er på gang. Vi får ha sex, spise kanel og løpe i trapper for å se om det blir noe fortgang Hvis det likevel ikke skulle skje noe og alle er i form, kan vi gjerne ta et treff hos meg tirsdag eller onsdag og så satse på at det blir det siste uten "påheng"
Storebror & Lillebror Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Onsdag passer i tilfelle veldig bra for meg
Mamma28MedSpire Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Når var det dere hadde termin igjen jenter? Er spent jeg nå
Storebror & Lillebror Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Jeg har termin 17., mammaen til Elias 15., Snuppa 12. og Solveig 11. Om ikke annet satser vi på at innen desember har kommet, er vi ferdige alle sammen Hvordan går det med deg og jenta di?
venter prins nr 3 :) Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Onsdag passe bra for meg og HAr du snakka med snuppa??
Mamman til Brage Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Kan jeg og eller ?? og denne gangen havner vi forhåpentlig vis ikke på sykehuset Er jo over 1 mnd siden vi har sett hverandre nå. Hihi nå er det snart deres tur Kos og klem
Storebror & Lillebror Skrevet 6. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2006 Jeg sendte en mld nå, så da hører jeg vel noe snart Har du hørt med Solveig eller skal jeg sende en melding?
Storebror & Lillebror Skrevet 6. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2006 Ja, kjempekoselig at du vil komme også Bragemamsen
Mamma28MedSpire Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 såpass tett... da treffes dere nok på sykehuset dere og:) fødestøvet spres fort når det først har landet på en fant vi ut... det går bra med meg og jenta er helt forelska <3 hihi dere har mye å glede dere til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå