Mamman til AM&JS Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Eller lettere sagt kusine som jeg ikke føler jeg er på bølgelengde med lengere.!! Hun tar så og si aldri kontakt med meg..og vi har hatt en fight nå for et par uker siden, hvor jeg har tatt opp diverse ting.. Hva skjer med oss fremover..hun har vært som en søster for meg gjennom hele livet..men alltid vært dårlig til å ta kontakt egentlig.. Nå virker det som hun har mer enn nok med seg selv og sin familie, og jeg tror ikke hun har det så bra med samboeren sin, og lar mye av det gå utover meg..+ at jeg er gravid og har hormonene på topp... Jeg gidder ikke å ta mer kontakt med henne, før hun viser interesse og det har jeg sagt klart fra... Hva skjer med oss??? F. 200178 Stjernetegn. Steinbukk... Hun er født i begynnelsen av mars...vekt??¨¨ Betyr mye om noen kan si noe om hva som skjer i fremtiden!!
nattinatt Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hallo Du, når dere får litt tid å tenke begge to, så vil dette ordne seg.Ser ut som at ho ringer,/tar kontakt på ny året, rundt februar. Men ikkje før jul, eller med.Er det oppstått ein uoverensstemmelse mellom dere? Får opp det.Lurer på om dere på ein eller annan måte har misforstått kvarandre.Begge to ønsker nemlig kontakt med den andre.Får opp at det er snakk om såra følelser.Kan det stemme??Men dere blir gode venninner igjen. Eg ser ho sitter med den lille din på fanget sitt, og dere prater, og koser dere.har ho tenkt på små etterkvart?Aner ein graviditet...Lykke til begge to.Go klem frå meg
Mamman til AM&JS Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 Hei... Takk for svar!! Er helt klart en uoverenstemmelse ja...og sikkert blitt litt misforstått..eller jeg føler hun har misforstått meg da..! Hun har sikkert blitt såret av noe jeg har sagt..da spesielt om samboeren hennes... Hun har to barn, og dem har snakket om en til, men egentlig slått det litt fra seg.. Hadde vært morsomt om dem fikk en til...kan du da se evt kjønn på den babyen dem får??) Takk igjen nattinatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå