Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg har sååååå dårlig samvittighet!!! Fullammer og spiser masse dritt! Får snuppa mi i seg alt av det?? Forklaring; i løpet av en dag spiser jeg: 2 sjokolader, 1 pakke kjeks, 1 stk creme brule e.l. (sjok.pudding f.eks.), litt potetgull, is, et sunt middagsmåltid, 1 brødskive med brunost og masse frukt og grønt. Drikker vann, juice og te. Aldri brus. Inneholder melka mi fortsatt sunne stoffer, eller må jeg ta meg sammen? Tror det er en slags trøstespising pga. at jeg ikke får trent og vært sosial. Elsker snuppa over alt på jord, men er litt deppa over et litt dårlig sexliv bl.a.. Burde jo så klart slutte, men er ikke lett. Veier det samme som før graviditeten, så det er snuppa jeg er bekymra over, ikke vekta. Får babyen i seg masse sukker? Blodsukkeret hennes... ? eller blir hun veldig glad i søtsaker når hun blir større, kanskje? Smaker melka søtt?
Expat Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Det er din kropp som sliter vet du! Det er lite variasjon i melkekvaliteten, det er du som driver rovdrift på deg! Hva med å prøve mer proteiner, det hjelper på søtsuget... Noen drikker sånne proteinshaker fra apoteket, for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 *dytter* Føler meg litt skyldig...
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Babyen tar fra dine reserver, så det er du som sliter! Men jeg ville nok sørget for å få i meg litt vitaminer og mineraler dersom jeg var bekymret selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå