Gå til innhold

!0 mminutter mellom................................

Anbefalte innlegg

Skrevet

kynnere i hele dag. De er ikke vonde, bare ubehagelige. Noen som har vært utfor det samme? Lurer på om de kan gå over i rier......?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette lurer jeg også på... For jeg har kynnere så og si hele tiden selv, og d er ikke så behagelig lengre...

Skrevet

Jeg har jo gjort dette 2 ganger føør, og burde jo egentlig vite......men det er 7 år siden sist .....

Når ringer man evt sykehuset... Skal man vente til det "røsker" skikkelig?

Skrevet

Det vet jeg ikke.. Jeg skal til jordmor neste tirsdag så vis noe ikke har skjedd til da så skal jeg ta d opp med henne... Så jeg håper jeg klarer meg til da.

Skrevet

Neimen, er det noe på gang? Mitt tips er at du drar på føden i løpet av natten, morgendagen.... Jeg er spent på om jeg får rett...

Lykke til!

Skrevet

I should be so lucky:0). Fikk desverre bare en liten påminner om hva som er i vente.........det ga seg i løpet av natten, og jeg er tilbake i ventemodus:0(

Skrevet

Hei dere. Som 3 gangs, så skjønner jeg at dere er usikkre.

Å gå med kynnere 3-4 uker før termin er helt normalt. Noen ganger føles det som om ungen skal ut når man går. Du kan få tak i ryggen eller skikkelig nedpress. Dette er stort sett alltid bare falsk alarm.

Dere vil merke forskjell når fødselen setter igang.

Skrevet

Husker jeg hadde ganske vonde kynnere om natten i flere døgn før fødselen som gav seg igjen på dagtid. Trodde hver gang at NÅ skal det endelig skje noe....men endte med at fødselen ble satt igang 16 dager over termin. Vel, kanskje ikke slikt du trenger å høre nå, men det kan være litt vanskelig å vite. For andre kan jo ting skje veldig fort uten ta de har hatt kjempevonde kyynnere / rier lenge på forhånd.

Skrevet

Både gravid73 og jeg går og venter på nr 3 også, selv om det er 7 år siden siste fødsel... Klart man merker det når det er igang, men et hvert tegn på at noe skjer vil sette igang tankeprosessen - "skjer det nå".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...