*odasmor* alias lindaergravid Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 vet jeg ikke hva jeg gjør. Skal til nok en førkontroll imorgen for å finne ut når inngrepet kan gjøres. Var der forrige uke også men da kune de ikke se fosteret og ikke noe hjerteslag, så de kunne ikke fastslå noenting. Nå har jeg ventet i ni dager og før forrige uke i ni dager så nå begynner jeg å bli passe lei, føler at jeg visner og er urolig. Jeg er veldig sikker i mitt valg da jeg befinner meg i en situasjon der det er totalt uforenelig med ett familiemedlem til.Jeg har grått mange tårer og jeg føler hver dag som en hard kamp, med kvalme og alle symptomer som følger med, som gjør det hele så mye tøffere da du vet grunnen, og jeg blir tvunget til å kjenne på dette hele tiden. Jeg holder på å bli gal av å leve i denne vonde tilværelsen, og tanken på å abortere blir bare tøffere og tøffere.. Alt handler bare om å få dagene til å gå, og leve totalt kynisk, som om livet står helt stille. Dette er et mareritt, har aldri vært med på noe verre. Flere der ute som har det sånn? Blir takknemlig for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6937222-hvis-ikke-jeg-f%C3%A5r-et-ordentlig-svar-imorgen/
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 8. november 2006 #2 Del Skrevet 8. november 2006 Huff... Ble ordentlig trist av å lese innlegget ditt. Det å komme til en beslutning om å ta abort tror jeg for de fleste mye sorg. Det er naturlig å reagere! Og du skal være glad for at du har den evnen selv om det er innmari tøft for deg nå. Ventetiden må være fryktelig siden du ikke får noen sjanse til å komme deg videre og se fremover. Det er en mager trøst at du kommer dit etterhvert. Men det gjør du! Selv om det ikke føles sånn nå. Ut fra innlegget ditt virker du som en reflektert og klok kvinne. Det kommer til å hjelpe deg, og du kommer til å få det mye bedre etterhvert. Bruk styrken din! Det virker som det er mye av den. Håper du har noen du kan snakke med... Kanskje du kan be om samtale med sosionom og/eller psykiater år du skal til førkontroll? Og husk at de er der for å hjelpe deg og vil deg bare godt. Kommer til å tenke på deg iallefall. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6937222-hvis-ikke-jeg-f%C3%A5r-et-ordentlig-svar-imorgen/#findComment-7011437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå