Gå til innhold

Dere som har mistet og gravid på nytt..


Luddi

Anbefalte innlegg

Hvordan føler dere denne graviditeten er i forhold til den gangen dere mistet? Jeg er bare 5+1 i dag, mistet i august..Men i dag kom den ekle følelsen av å miste igjen snikende..Jeg skal til UL 14. november, men der er jo år og dag til...

 

Hadde masse symptomer, men føler de er borte nå..Mistet 6+3 sist gang..Jeg er sikkert hysterisk, men det er så fælt å gå å lure på om alt er som det skal osv...Jeg har en bedre følelse, men den snikende bekymringen hvor jeg titt og ofte går på do for å sjekke er virkelig innhentet meg....Huff..Kunne ønske jeg klarte å slappe av og ta det som det kom..Jeg får jo uansett ikke gjort noe, men er likevel så bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn har jeg det også. fredag forsvant det lille jeg følte helt. Så jeg fikk tatt en ny blodprøve, og fikk svaret i dag. Hcg var kjempefin, og skal på ul neste uke. (jeg er 5+2 og mistet i sommer v ma). Nå er sympt kommet tilbake.

 

Hvis du er redd, ville jeg fått hcg nivået sjekket, eller - selv om noen syns det er unødvendig...- bedt om tidlig ul.

 

Det er en følelsesmessig rundtur, dette, men det går helt sikkert bra. Har lært at dette med sympt. kommer og går og ikke er noe til å stole på.

 

Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg gå til legen og måle HCG? Hva skal det ligge på? Er det et bestem tall i de forskjellige ukene? Da skal jeg jammen ringe imorgen...Må jeg ha time for det? Tror du de gjør det på legevakts kontorene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de gjør det hos fastlegen din. Jeg fikk rekv. fra Riksen siden vi er IVF. Så jeg tok prøven hos fastlegen og så sendte de den videre.

Hcg skal dobles annenhver dag om jeg ikke tar helt feil, men etter en stund tror jeg det flater ut.

 

Vet ikke med legevakten, men ring og hør. Du får nok uansett ikke svar før i morgen tidligst.

 

Krysser fingrene for deg, og regner med det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...