To_små_prinsesser Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Vi skal i helgen flytte jenta vår på snart ett år over på eget rom. Jeg ammer fortsatt ett nattmåltid, fordi hun våkner og vil ikke sove før hun har fått det. Vi har prøvd å slutte flere ganger, men hun begynner alltid igjen etter en liten stund. Og det er så fælt å høre hvordan hun gråter hvis hun ikke får komme opp. Pappaen sitter jo ved siden av sengen hennes (på vårt rom), og vugger og klapper og spiller spilledåsen hennes, og det blir bedre etter et par netter, men jeg tror ikke egentlig at noen av oss orker mer av gråtingen. Men jeg må slutte å gi nattmåltid snart nå, holder på å vende av fra all amming... Er det noen som har erfaring med dette? Bør vi slutte med nattmåltid samtidig som vi flytter henne? Jeg tror kanskje det er det letteste, da er det nye ting å vende seg til likevel, men jeg vet ikke. Hun har også behov for at vi sitter hos henne til hun har sovnet, om kvelden og om natten. Hun legges kl åtte, og våkner mellom 23 og 01, og sover så til mellom 05:30 og 06:30. Hun spiser godt på dagtid, er stor og god så hun trenger ikke maten om natten, det er bare vanen... Trenger hjelp og gode råd fra dere som har erfaring med dette...
Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Har ikke erfaringer selv, men venninnen min har en gutt på 7 mnd. Når han våkner på natten gir hun han en flaske med lunket vann. Tar han ikke opp... men han ligger på rommet deres enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå