Gå til innhold

Andre med symptomer tidlig i svangerskapet? Føler meg jo nesten som hypokonder her jo.

Anbefalte innlegg

Allerede merker jeg at jeg må være nøye med spisingen for å ikke bli småkvalm, forrige gang var jeg kvalm hele tiden.

Bekkenløsning symptomene begynte allerede før jeg hadde fått positiv test.Merker det veldig når jeg triller vogn i oppoverbakke, eller går fort.

jeg synes allerede ting smaker annerledes, sist gang ble jeg superfølsom for smaker og lukter.

Tør jo nesten ikke si det høyt til sambo, han tror sikkert det bare er innbildning siden jeg hadde alle disse symptomene forrige svangerskap.

Håper i alle fall kvalmen og bekkenløsningen ikke blir verre enn den er.

Noen andre som har opplevd 2. svangerskap på samme måte?

Fortsetter under...

ja går rundt å brekker meg. utrolig kjedelig ...har tre svangerskap bak meg uten kvalme så nå skal jeg vel få med renter....merker også lukter huff og sinne he he hormoner er noe herk noen ganger ja. du er ikke alene ..hvis det var noen trøst.lykke til videre:)

Hadde det slik med nr3 , helt ille..

Og kastet opp til uke 34 uka før hun ble født faktisk.. og bekkenløsningen ble mye værre i uke 26, men da er det heldigvis ikke så lenge igjen.

Prøv å gå baklengs oppover bakken når du triller, eller ha armene ded langs siden, klem dem fast og hold underarmene langs sidene på vogna , det hjelper litt til å stabilisere , mindre vondt også.

Lykke til

Luktesans og smak har jeg også. Kvalmen har jeg hatt heldigvis ferdig med den nå da. Jeg merka også mye raskere denne gangen at jeg var gravid, sist var jeg hele 7 uker på vei. Å nå var jeg vel 5 eller noe i den duren.

Har kjemep vondt i puppa, hadde det ikke slik forrige gang. Mage har jeg også allerede begynt å få å puppa har blitt større.

Er du langt på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...