Gå til innhold

er det fortsatt håp?

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg er ganske ny på denne siden. Har vært innpå og titta noen ganger, og må bare skryte av dere alle! synes det ser ut som om dere er veldig flinke til å oppmuntre og følge hverandre opp!

Jeg er ikke aktiv prøver, for min mann vil vente.. men jeg er aktiv håper:) håper stadig på en liten kondomfeil:)hihihi

nå er det en uke siden jeg skulle fått mensen, og jeg synes selv at jeg har mange symptomer på graviditet.. Tok en test i ettermiddag, men den var negativ... er det mulig at jeg likevel er gravid? syklusen min har vært litt ustabilt etter at jeg var i narkose for en stund siden.. men jeg håper!!!

Ble så utrolig deppa da testen idag var negativ... Og det irriterer meg!! for vi prøver jo ikke engang... Så hvorfor går jeg da og håper så på å bli gravid??? vil ikke at det skal bety så mye for meg, for tenk hvis jeg ikke kan få?? mange tanker som begynner å kverne i hodet...

synes forresten det ser ut som en liten babyboom på siden her idag! syns det var mange lykkelige, gravide innlegg! GRATULERE

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6936962-er-det-fortsatt-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det er kjedelig å være den ene som har lyst på. Jeg er litt heldigere stilt enn deg da, for vi kjører uten kondom (jeg planlegger baby, samboer mener det får komme når det kommer. Jeg stresser med BIM, han stresser ikke i det hele tatt)

Håper snart typen din kutter ut dette gummitullet så dere får prøvd skikkelig.. Selvfølgelig kan kondomen sprekke, men sjansen er vel utrolig liten.. Men på denne siden klamrer vi oss alltid til håp uansett hvor håpløst det enn kan se ut:-)

Velkommen til oss og måtte det sitte en spire hos dere snart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...