annlev Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg er så lei... 8 dager på overtid. Det tikker inn sms, og telefoner. Alle spør; har du ikke født enda?! i tillegg har jeg en forferdelig bekkenløsning og kynnere... Føler hele svangerskapet har stoppet opp. Noen som kan få meg i bedre i humør??
2barns mor Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Blåser fødestøv over deg jeg også!!! Skjønner godt at du er skikkelig lei nå ja, må være utrolig tungt og humørhemmende å være 8 dager på overtid. Håper det skjer noe i natt!!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Det er fullmåne til helgen, kryss fingrene! ;o)
annlev Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 Takker for alle gode tanker;-) Trøster meg med at alle mine venninner som har født siste tiden har gått 8-13 dager (og det er 5 stk!) over termin. Er det ikke andre her som har det som meg i disse dager da?? Begynner snart å tro det bare er luft jeg har i magen, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå