Gå til innhold

Dumt å legge henne i senga om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har vanskelig for å finne ro til å sove om dagen, så jeg lurer på om jeg skal begynne å legge henne i senga hennes en stund. Kan dette være dumt i forhold til å skape forskjell mellom natt og dag? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søvnterapeuter anbefaler visst at de legges i senga også om dagen, så det går sikkert kjempefint! Begynt å gjøre det selv, og hun sover mye bedre der.

Skrevet

Visst hun har vanskelig for å sove når det er bråk rundt henne, så ville jeg nok også lagt henne på et stille rom. Så lenge man har lyset på og gardinene fratrukket, så skjønner hun sikkert at det er dag.

Men kan kanskje legge henne i bagen eller noe, visst hun forbinder senga med natt:)

Går nok greit det. Er jo noen som må ha ro rundt seg:)

Skrevet

Gutten min har alltid sovet i sengen sin uansett om det er dag eller kveld. Han vet veldig godt når det er natta, så det ville jeg ikke vært bekymret for . )

Skrevet

Enig med **Tingeling**Emma 30.08.06:) !!

Skrevet

Førstemann og 3.mann har sovet bedre i senga si enn ute i vogna på dagtid, men det har aldri vært problemer med å skjønne forskjell på natt og dag.

Andremann sov best ute i vogna på dagen, men han hadde heller ikke problem med å forstå døgnrytmen.

Det handler vel mer om hva som skjer ellers rundt leggetid; pysjamas, bading, o.l. Samt at det blir rolig i huset på natta. Slike ting er vel mer med på å gi signaler om hva som er natt og dag enn akkurat hvor man sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...