Gå til innhold

Chanzei,Lille Lupp og Brownie?

Lapez

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter=)

Takk for sist! det var jo kjempekoselig, ville minne dere på at Tiny Toon (Tine) fra forrige treff på Tregården har satt opp nytt treff nå mandag kl 1900 på Bare Blåbær! Håper dere kommer?

Ellers, hvordan er formen? Har det skjedd noe spennende? Planer for helgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I`ll be there :o)

Formen er bra, har ikke skjedd noe spennende... hehe. Svæææært lite som skjer her om dagen gitt.

I helgen skal jeg ikke gjøre noe spesielt.. Min kjære kommer hjem på søndag da! Vært borte i tre uker, så gleder meg!! :o)

Skrevet

Å heisann!

Snakk om at jeg burde følge litt med da. He he.. Høres koselig ut med nytt treff :) Blir med jeg. I helgen skal jeg jobbe, så hvis dere skal innom torget må dere bare hilse på! :) Ellers skal jeg på kickoff i Hønefoss (faktisk) med jobben etterpå, så det blir litt liv i helgen for min del. Håper hotellrommet mitt har badekar ;D

Chanzei, hvor lenge blir kjæresten?

Skrevet

Han blir i 5 timer tror jeg... hehe... Han skal å jobbe i noen dager, så kommer han tilbake på fredag, å er over helgen :o)

Skrevet

5 timer? :o

Får virkelig utnytte tiden godt, dere da ;) Har dere planlagt noe koselig?

Skrevet

Nei, ikke enda.. Blir sikkert hjemme og kose oss med mat og film eller no sånt :o) Veeeeeeldig lyst til å spise på big horn jeg da...hihi

Skrevet

Er jo kos å være hjemme sammen også da, når han blir så kort ;)

Hva med dere andre? La Pez? Lille lupp?<-kommer du på mandag btw?

Skrevet

hallo:) treff på mandag ja.. må da få til det!:) her går alt bra. har akkurat montert vogna som har stått i kjelleren i nesten 3 mnd! klarte ikke å vente lenger ;o) hihi, den er så fin!

Skrevet

brio er bra vogn :) kommet noe lengre med navnevalget da?

Skrevet

Nope... Er emil enda ja.. hehe.. Liker det fortsatt! :P

Enn dere? Ble det Nathalie til slutt?

Skrevet

Emil er kjempefint altså :)

vi har vel begge navnene som alternativer, men tror jeg liker Nathalie best ja :) så vi får vel vente å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...