Gå til innhold

Akupunktur på Majorstua tirsdag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker Vibeke Fjeld i forbindelse med prøverørforsøk. Er normalt slank (179 høy og 63 kg), men jeg har "rare" egg - så det er ikke sikkert hun kan hjelpe meg. Synes uansett det er godt å få behandling for da får jeg 30 min. i fred og ro for meg selv, og gravide Vibeke er veldig koselig å forholde seg til og prate med.

Er i gang med nytt forsøk nå (begynner på sprøyter i morgen) og skal også til Klinikk Fjeld på tirsdag.

Lykke til!

:-)

Hei jenter! Tusen takk for positive tilbakemeldinger, blir spennende!

Ane; man får ikke ha BMI over 35 når man søker om IVF. Så jeg på 167 må veie 95 kilo, og veier 118 nå så har en vei å gå, men med hjelp fra Vibeke håper jeg det går i en fei! Mange store blir gravide underveis mens de går ned så krysser fingrene for det da. Lykke til alle sammen! :)

Jeg hadde en BMI på godt over 35 +++ ved 1 forsøk, noen leger reagerte ikke på det, men hun som satte inn de befruktede eggene var utrolig sur og sa skarpt og syrlig at jeg ikke fikk ha ett nytt forøk før jeg hadde gått ned endel i vekt. Ingen fortalte meg om BMI grense på 35, det var ved en tilfeldighet jeg fikk høre det da en sykepleier ringte fordi jeg hadde etterlyst respeptene da jeg skal igang med forsøk nr 2. Jeg har 2-3 kg igjen. Går til akupunktur og i går satte hun for stoffskifte, hun sa hun ikke hadde gjort det hver gang. I tillegg prøver jeg å øke forbrenningen med endel andre ting.

Ønsker deg lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...