Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei...eg e på dag 13 no og har ikm ca den 20/11....bruker metformin også i tillegg til pergoen...er sååååååååå spent om dette fungerer...gyn mente det skulle gå greit no,og at det skulle bli graviditet på meg no...hehe....er spennende greier...spent om vi må inn i vår 21 pp...

har sånne jævlige hetetokter etter eg tok pergoen,men ellers går det helt greit,synes eg...sexlysten har eksplodert også...stakkars mannen min...hihi:)heldigvis slipper eg å teste for el,for av en eller annen merkelig grunn,så merker eg på kroppen når eg får el,og får også masse slim....

får krysse alle finger for at det klaffer for oss pergoere denne pp:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

lykke til jenter:)))

HOHO hormoner ja!

har aldri vært så irritert og grinete for småting. Må nesten le av meg selv noen ganger:)

Skal du teste i lørdag eller søndag kick80? blir søndag på meg, men er vel 99% sikker på at jeg ikke er gravid denne mnd. Får sette min lit til trippelpergo neste mnd. Og håpe på den beste julegaven som finnes:)

Jeg skal teste i morgen tidlig (lørdag). Har IKM enten i morgen eller søndag. Har tre billigtester og en tre-pakning med CB Digital, så jeg er klar til testing! :o) Vil gjerne teste før evt. mensen kommer, sånn at jeg vet hva jeg kan forvente meg. Har ikke lyst til å gå på do og sjekke om mensen er kommet eller ikke hele helga. Er veldig spent. Har hatt endel menssmerter hele uka, men jeg regner med at det er pga Pergoen. Ellers har jeg ingen graviditetssymptomer, bortsett fra at jeg er kjempetrøtt, men det er jeg for så vidt ellers også... :o)

Herregud disse pergo tabelettene....jeg griner for ingenting om dagen....

Jeg gråt og var helt utrøstelig da Aud Shønneman døde...det var jo trist men hadde aldri gått rundt å grått en hel dag hvis det ikke var for pergoen.

Også har jeg en voldsom appetitt på mat....akkurat ferdig med det ene måltidet så begynner jeg å glede meg til neste...og smugspiser....

Raser gjeør jeg og for bare filleting....men er veldig snar å si unnskyld...

Jeg har sympromer helt identiske med graviditet nå som jeg går på pergo....og har fått lengre sykluser....

Gleder meg veldig til å bli ferdig med denne kuren.....

Lykke til med alt Kick80.....

Annonse

Hei emma73!

Hehe, jeg er også et matvrak! :o) Kjempetungt med alle humørsvingningene. Blir så lett irritert og lei meg. Får tårer i øynene over tv-programmer. Synes det er litt flaut...

Håper neste Pergo-kur virker, for jeg føler ikke for å ta så mange flere kurer. Alle humørsvingningene er verdt det hvis Pergoen bare virker, men det er kjedelig å få bare bivirkninger og ingen spire.

Lykke til du også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...